Par autoru: Ojārs Vētra

Ojars Vetra 2
„AutoMedia.lv” eksperts vieglo un kravas automobiļu jomā, kā arī motoru sporta jautājumos. Par autožurnālistu kļuvis faktiski vienlaikus ar specializētas spēkratu žurnālistikas rašanos Latvijā. Pirmo pieredzi deviņdesmito gadu pirmajā pusē guvis žurnālā „Auto”, bet vēlāk ļoti nopietnu skolu izgājis laikrakstos „Vakara Ziņas” un „Lauku Avīze”. Četrus gadus strādājis par auto nodaļas redaktoru žurnālā „Next”, pēc tam piecus gadus kā redaktors žurnālā „Auto Bild Latvija”. Lieliski orientējas ne tikai vieglajos un kravas automobiļos, bet labi pārzina arī motociklus un dažāda „kalibra” lauksaimniecības tehniku. Autovadītāja stāžs 28 gadi.
Uzdot jautājumu ekspertam »



Eksperta atbildes

Var mēģināt internetā meklēt, bet varbūt ir vērts iegriezties vai sakontaktēties ar Latvijas Automobiļu federāciju un Motosporta federāciju. Viņiem derētu zināt visu par iespējam jaunajiem interesentiem
Nav komentāru
Jārēķinās, ka gāzes iekārtas uzstādīšana visupirms ir saistīta zināmām investīcijām. Atkarībā no ražotāja, gan automašīnas, gan gāzes iekārtas modeļa un uzstādītāja tā mērāma vairākos simtos eiro (precīzāka informācija ir atrodama internetā), bet dažiem automobiļiem ar sarežģītākiem motoriem var pārsniegt pat tūkstoti. Savukārt ekonomisko efektu pēc tam dod iespēja izmantot ievērojami - vairāk nekā divas reizes - lētāku degvielu. Tad nu, zinot savu vidējo nobraukumu, piemēram, gada garumā, jūs varat izrēķināt, cik ilgā laikā izdosies šīs investīcijas atpelnīt. Mans viedoklis: ja gada nobraukums ir salīdzinoši liels (20 000 km un vairāk), tad gāzes iekārtas izstādīšana sevi attaisno. Ieteikums: pie uzstādīšanas nekādā gadījumā nemeklējiet tā saucamos lētos variantus. Necentieties ietaupīt uz izstrādājuma un/vai darba kvalitātes rēķina!
Nav komentāru
Katram jau ir savi nopietnības izvērtēšanas kritēriji... Viena lieta ir dalībnieku skaits un kvalitāte. Par kopējo skaitu pagaidām konkrētas informācijas nav, bet ir droši zināms, ka izstādē AUTO šogad piedalīsies vairāk (lai gan joprojām tā būs salīdzinoši neliela daļa) auto ražotāju oficiālo pārstāvju, bet tas savukārt nozīmē vairāk smuki noformētu stendu un interesantu eksponātu, vairāk kvalitatīvas informācijas. Otrs vērtēšanas kritērijs varētu būt tā saucamās izstādes pērles. Varu diezgan droši prognozēt, ka nekādu konceptautomobiļu no ražotāju dizaina darbnīcām šogad Ķīpsalā nebūs. Toties būs dažu (uz vienas rokas pirkstiem skaitāmu) jauno modeļu Latvijas pirmizrādes. Varbūt nav mazsvarīgi, ka daļa no šiem jaunumiem uz Rīgu ceļo pa taisno no Ženēvas autoizstādes. Vēl ir paredzētas sadaļas Transporta Tehnika (kravas automobiļi) un Auto Mehānika, kas varbūt vienkāršam vērotājam neliekas īpaši interesantas, taču var izrādīties noderīgas (vai arī nē) dažādu jomu profesionāļiem. Un tad vēl ir 'tingel-tangelis' ar nosaukumu Auto Eksotika. Kādam tas liekas nevajadzīgs troksnis un kņada, bet droši vien ir zināma apmeklētāju kategorija, kas dodas uz Ķīpsalu tieši šī šova dēļ. Cilvēku intereses taču ir tik dažādas... Protams, cits jautājums: vai visas šīs tematiski tik atšķirīgās ekspozīcijas vajadzētu 'sabāzt vienā maisā'. Diemžēl - skatīsimies patiesībai acīs - laiki joprojām ir grūti. Proti, neviena no šīm autoizstādes tematiskajām sadaļām pagaidām nespēj 1) aizpildīt visu Ķīpsalas izstāžu platību; 2) piesaistīt tik lielu interesentu auditoriju, lai atmaksātos rīkotāja BT1 pūliņi.
Nav komentāru
Top