7 fakti, kas jāzina par „Michelin X-Ice North 3” riepām

MICHELIN X-Ice North 3_1

„Michelin” laiž tirgū jaunās „X-Ice North 3” radžotās ziemas riepas, kas izstrādātas speciāli Krievijas un ziemeļvalstu reģioniem, kur aukstajā gadalaikā ceļi pārsvarā ir klāti ar sniegu un/vai ledu.

3 – šī ir jau trešā „Michelin X-Ice North” riepu paaudze. Pirmās paaudzes ražošana tika uzsākta 2005. gadā, otro sāka ražot 2009. gadā, bet 2013. gadā tirgū nonākušas „X-Ice North 3”. Bez tam, izstrādājot jauno ziemas riepu modeli, „Michelin” ieviesis trīs nozīmīgas tehnoloģiskas inovācijas.

10% – par tik īsāks ir „X-Ice North 3” bremzēšanas ceļš uz ledus, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes riepām. To izdevies panākt galvenokārt, pateicoties novatoriskajai radžu sistēmai, kurā apvienota „Michelin” konisko radžu konstrukcija, „Ice Powder Remover” tehnoloģija un oriģinālais „ThermoActive” protektora gumijas maisījums.

MICHELIN X-Ice North 3_4

4% – „X-Ice North 3” uzlabojums dinamiskajos rādītājos uz sniegota ceļa seguma, salīdzinot ar iepriekšējo modeli.

25% – tik stipri ir uzlabota „X-Ice North 3” riepu radžu noturība, salīdzinājumā ar līdzšinējo.

31 – šobrīd pieejamo „X-Ice North 3” izmēru skaits „Michelin” riepu sortimentā. 2013. gadā tās tiek piedāvātas diapazonā no 15 līdz 20 collām. Turklāt tiek solīts, ka 2014. gadā piedāvājums vēl tiks paplašināts.

50 – radžu skaits vienā metrā protektora. Šādu ierobežojumu nosaka jaunās ziemeļvalstīs piemērojamo normatīvo aktu prasības, lai samazinātu radžu postošo ietekmi uz ceļa segumu un vidi (ceļu seguma bojājumi un mikrodaļiņu izplatīšanās seguma dilšanas rezultātā).

70 – tik daudz protektora bloku ir 205/55 R16 izmēra „X-Ice North 3” riepai. Salīdzinājumam – iepriekšējās paaudzes riepai bija 59 bloki. Līdz ar to par 15% pieaudzis protektora šķautņu kopējais garums. Tā kā šķautnes nodrošina saķeri uz sniegota seguma, attiecīgi ir uzlabotas riepas bremzēšanas un paātrināšanās spējas.

Birkas: