Atjaunināts arī mazais „BMW” rodsters

bmw-motorraeder-neuheiten-2015-f800r-6

Jaunākais papildinājums „BMW Motorrad” modeļu klāstā ir jauneklīgais „F 800 R” ar divcilindru rindas motoru.

Dinamiskais rodsters ir gatavs potenciālos īpašniekus iepriecināt ar sportisku veiktspēju, izveicīgu vadāmību un vēl izteiktāku vispusību. Tāpat kā iepriekš, tā dinamiku nodrošina 798 cm3 divcilindru dzinējs ar šķidrumdzesi. Tā jauda palielināta par diviem „zirgiem” un tagad sasniedz 90 ZS pie 8000 apgr./min. (Maksimālais griezes moments ir tāds pats kā iepriekš – 86 Nm pie 5800 apgr./min.) Pateicoties „saīsinātam” pirmajam un otrajam pārnesumam, šis motors piedāvā vēl labāku sprintu, vienlaikus saglabājot elastību, momentānas reakcijas un visai pieticīgu degvielas patēriņu, kas bija raksturīgs jau priekštecim.

P90167221_highRes (Large)

„BMW” inženieri zināmas rūpes veltījuši gaitas īpašību pilnveidošanai.

Piemēram, apvērstai dakšai nodrošina labāku priekšējā riteņa kontroli, savukārt divu disku hidrauliskās bremzes ar radiālajām skavām garantē efektīvu palēninājumu. Par 10 mm pazemināts sedlu augstums (tagad 790 mm) kopā ar modificētu stūri un kāpšļiem ļauj braucējam ieņemt relaksētāku pozu.

P90167245_highRes (Large)P90167230_highRes (Large)

„F 800 R” dizains ir vairāk orientēts uz jaunajiem motociklistiem. Atsvaidzināta dizaina eksterjera elementi, radiatora sargi, priekšējais dubļusargs un riteņu diski, kā arī jaunu krāsojumu klāsts iezīmē rodstera dinamisko veidolu. Papildus tam jaunais lukturu bloks motociklam piešķir izteiksmīgu „seju”.

Saglabājot „Safety 360°” principu, „F 800 R” jau standartā aprīkots ar ABS, bet papildaprīkojumā pieejama arī automātiskā stabilitātes kontrole (ASC) un piekares elektroniskās regulēšanas sistēma (ESA), ar ko šis modelis nosaka jaunus klases standartus drošības jomā.

F800R-2015-087

Birkas: