Atjauninināts „Yamaha” flagmanis

2015-Yamaha-YZF-R1-31

Aizvadītajā nedēļā publikai durvis vēra plašākais motoindustrijas rudens forums – Milānas motosalons „EICMA-2014”.

Japāņu ražotāja „Yamaha” sezonas nogales galvenais jaunums ir modernizēts un uzlabots sporta līnijas flagmanis „YZF R1” un tā sacīkšu modifikācija „YZF R1M”.

Ražotāja pārstāvji uzsver, ka tā aprīkojumā ir pilnīgi jauns 998 cm3 dzinējs. Pateicoties veselai rindai motosportā aprobētu tehnisko risinājumu, tas attīsta 200 ZS jaudu (uz kloķvārpstas), izceļas ar ļoti izlīdzinātu griezes momentu visā apgriezienu diapazonā, kā arī uzsvērti precīzu reakciju uz akseleratora impulsiem.

2015-Yamaha-YZF-R1-12

„R1” ir pirmais „Yamaha” sporta modelis, kura standarta aprīkojumā ir ABS ar vienotas bremzēšanas palīgsistēmu (UBS), kas kontrolē bremžu spēka sadali starp abiem moča riteņiem. Bez tam drošības komplektā ietilpst arī jaunākās paaudzes elektroniskā vilkmes kontroles sistēma (ar integrētiem sagāzuma sensoriem), kas cita starpā startējot neļauj atraut no zemes priekšējo riteni.

2015-Yamaha-YZF-R1-021

Jaunās paaudzes „R1” pašmasa ir 199 kg.

Bāzes modelim ir regulējama balstiekārta ar „KYB” amortizatoriem, turpretim sacīkšu modelis „R1M” ir aprīkots elektroniski regulējamu „Ohlins” piekari, kaltiem riteņu diskiem. Tā dzinēja vadības blokā ir integrēts speciāls GPS modulis, kas ļauj uzkrāt dažādu informāciju: par trasē pavadīto laiku, ātruma režīmiem, gāzes roktura stāvokli, paātrinājuma un bremzēšanas intensitāti, moča sagāzuma leņķiem u.tml. Tas jau standartā pilnībā atbilst „Superstock” klases tehniskajām prasībām.

2015-Yamaha-YZF-R1-382015-Yamaha-YZF-R1-67

Starp citu, kā liecina „Yamaha” izplatītā informācija, „R1M” tiks izlaists ierobežotā sērijā. Ja ir interese, pasūtījumu pieņemšana sāksies 1. decembrī. Katrs tā pircējs 2015. gada vasarā tiks uzaicināts uz „Yamaha Racing Experience” treniņu sesiju kādā no Eiropas sacīkšu trasēm.

Birkas: