Kompānijas „Audi” vadība pieņēmusi lēmumu savos jaunajos modeļos vairs neuzstādīt bēdīgi slaveno bezpakāpju „Multitronic CVT” transmisiju.
Kā intervijā britu medijam „Motoring” atzinis „Audi” vadošais inženieris Ralfs Riters, agrāk variatori tika izmantoti degvielas ekonomijas dēļ, taču tagad ir krietni efektīvāki agregāti. Proti, variatorus „Audi” turpmāk aizstās ar jaunās paaudzes septiņpakāpju pausautomātisko „DSG” transmisiju.
Kā pirmais tādu iegūs nākamās paaudzes „Audi A4”,
kura pirmizrāde ir plānota jau nākamgad.
„Audi” prezentēja „Multitronic CVT” 1999. gadā. Ar variatoriem tika komplektēti „A4”, „A5”, „A6” un „A7”. Trīs gadus vēlāk ražotājs sāka saņemt milzumu klientu reklamāciju un tika iesaistīts daudzās tiesvedībās. Kopumā 64 tūkstoši auto lietotāju sūdzējās par to, ka „Audi” variatori priekšlaicīgi nolietojas. Rezultātā kompānijai nācās klientiem kompensēt auto transmisiju remonta izmaksas.