Superbaika dinamika un spēcīgs, emocionāls rodstera dizains – tās ir divas izteiktākās „BMW S 1000 R” iezīmes.
Jaunais „BMW” modelis ir atvasināts no šosejas sporta modeļa „S 1000 RR” un ieguvis tās pašas inovatīvās tehnoloģijas. Tas ar 160 ZS jaudu, 207 kg svaru, „Race ABS”, „ASC” un diviem braukšanas režīmiem nosaka jaunus standartus sporta rodsteru segmentā.
Modificējot „S 1000 RR” 999 cm3 motoru, inženieri kā vienu no mērķiem izvirzīja spēcīgu, vienmērīgu vilkmi visā apgriezienu diapazonā, lai motocikls būtu piemērots gan ikdienas braucieniem, gan sportiskiem vingrinājumiem. Tika būtiski palielināta jauda un griezes moments pie zemiem un vidējiem apgriezieniem un vienlaikus par 2000 apgriezieniem (līdz 11 000 apgr.) pazemināta maksimālo apgriezienu robeža.
Diapazonā līdz 7500 apgriezieniem šajā versijā motors attīsta par 10 Nm lielāku griezi nekā „S 1000 RR” variants.
Tas nodrošina momentānu reakciju pie zemiem apgriezieniem. Lai to panāktu, tika izmantoti dažādi tehniski risinājumi, tostarp pārveidota ieplūde, citādas gāzu sadales mehānisma vārpstas un pārprogrammēta motora elektroniskā vadība.
„S 1000 R” jau standartā aprīkots ar divu braukšanas režīmu sistēmu un automātisko stabilitātes kontroli „ASC”. „Rain” un „Road” režīmi koriģē dzinēja jaudas un griezes līknes, kā arī noteic „Race ABS” un „ASC” līdzdalības pakāpi. Papildaprīkojumā pieejama dinamiskā saķeres kontrole (DTC), dinamiskā amortizācija jeb „Dynamic Damping Control”, programmējama pārnesumu ātrās pārslēgšanas sistēma .u.c. modernas ierīces.
Jaunā „BMW S 1000 R” rodstera raksturs precīzi atspoguļojas tā dizainā. Izteiksmīgā stāja – aste gaisā, deguns lejā – nepārprotami signalizē par agresīvu veiktspēju un dinamismu.