Autoritatīvā biznesa konsultāciju aģentūra „Brand Finance” ir publicējusi ikgadējo pasaules vērtīgāko riepu zīmolu reitingu, un tajā pirmo vietu atkal ieņem „Bridgestone”.
„Brand Finance” eksperti ir novērtējuši „Bridgestone” ar augstāko, t.i., AA+ reitinga atzīmi. Ir aprēķināts, ka 2014. gadā zīmola globālā vērtība ir sasniegusi 5,57 miljardus ASV dolāru, kas ir par 1,1 miljardu vairāk nekā pērn.
Starp citu arī nākamās trīs vietas vērtīgāko riepu zīmolu reitingā nav izmainījušās.
Otrajā joprojām atrodas „Michelin” ar aktuālo vērtību 4,65 miljardi dolāru un atzīmi AA+, trešajā – „Continental” (attiecīgi 4,13 miljardi dolāru/AA), ceturtajā – „Goodyear” (3,65 miljardi dolāru/AA–).
Bez tam vērtīgāko zīmolu pirmajā desmitniekā iekļuvuši arī „Sumitomo”, „Pirelli”, „Hankook”, „Dunlop U.S.”, „Cheng/Shin/Maxxis” un „Yokohama”.