Kompānija „Polaris” laidusi klajā jaunu un neparastu UTV („Utilitary Terain Vehicle”) modeli „Brutus”.
Ar ko tas ir neparasts? Nu, pirmkārt, jaunais „Brutus” ir aprīkots ar 903 cm3 dīzeļdzinēju, kas attīsta 24 ZS jaudu. Otrkārt, tam ir hidrostatiskā transmisija un divdaļīgs akseleratora (gāzes) pedālis. Ja vadītājs spiež tā priekšējo daļu, braucamrīks pārvietojas uz priekšu, bet, kad min aizmugurējo pedāļa segmentu, tas attiecīgi ar pārvietojas atpakaļ. Nav nepieciešamības, kā līdz šim ierasts, manuāli pārslēgt transmisijas režīmus.
„Polaris Brutus” ir aprīkots ar pieslēdzamu pilnpiedziņu, hidraulisko stūres pastiprinātāju (arī nav ikdienišķs aprīkojuma elements) un apvidus braukšanai paredzētu energoietilpīgu balstiekārtu ar 152 mm amortizatoru gājienu. Turklāt aizmugurējā piekare izveidota tā, lai braucamrīka klīrenss, pat braucot ar pilnu kravu (līdz 570 kg), nebūtu zemāks par 254 mm.
Starp citu, kravas kastei ir arī pašizgāzēja funkcija.
Pateicoties „Polaris” izstrādātai hidrauliskajai agregātu uzkabes sistēmai „Pro-Tach”, „Brutus” priekšā var pielikt un darbināt visplašāko darba rīku spektru – šķūri, mauriņpļāvēju, spriguļu pļaujmašīnu, rotējošo slotu, sniega pūtēju, laistītāju u.tml.
Dārgākajā komplektācijas variantā „Brutus” būs aprīkots ar slēgtu kabīni un kondicionieri. Nu gandrīz vai automobilis! Turklāt ar krietni plašāku saimniecisku pielietojumu.