Nupat kā Birmingemā (Lielbritānijā) notikušajā komerctransporta izstādē kompānija “Continental” prezentēja “Conti Hybrid” saimes jaunākās paaudzes kravas automobiļu riepas.
Ražotāja pārstāvji uzsver, ka izstrādājuši pilnīgi jaunu riepu konstrukciju, kas padara tās vienlīdz piemērotas izmantošanai gan uz maģistrālajiem, gan reģionālas nozīmes ceļiem.
„Mēs ceram, ka jaunā modeļa „Conti Hybrid” riepas sevišķi novērtēs kravu pārvadātāji Austrumeiropā,
kur vietām ir ļoti bēdīgs ceļu stāvoklis. Tās ir ar paaugstinātu strukturālo izturību, būtiski palielinātu kalpošanas laiku, turklāt palīdz ietaupīt degvielu,” teikts medijiem adresētajā „Continental” paziņojumā.
Jaunā protektora konstrukcija ar nosaukumu „Plus Volume Pattern”, kas izmantota priekšējiem riteņiem paredzētajām „Conti Hybrid HS3” riepām, ļauj pagarināt darba mūžu par 17%, bet atšķirīgais protektora bloku izvietojums samazina rites pretestību.
Velkošajai asij paredzēto riepu „Conti Hybrid HD3” resursu izdevies palielināt par pilniem 20%. Tas panākts, pateicoties uzlabotai protektora bloku 3D konstrukcijai. Savukārt jaunais gumijas maisījums palielinājis ne tikai darba virsmas nodilumizturību, bet arī sānu bortu stingrību. Riepām ir gan M+S, gan 3PMSF (sniegpārsliņa uz kalnu fona) marķējums, kas norāda, ka tās izmantojamas visos ceļa un klimatiskajos apstākļos.
Trešais „Conti Hybrid” saimes pārstāvis „HT3” paredzēts kravas automobiļa aizmugurējiem atbalsta/stūrējamajiem riteņiem. Pilnveidota gumijas maisījuma izmantošana ļāvusi samazināt šo riepu ekspluatācijas laiku par 8%, turklāt tā saņēmusi B vērtējumu gan par uzlabotu noturību uz slapja ceļa, gan par ekonomiskumu. Arī šīm riepām ir M=S marķējums.
Kā liecina ražotāja informācija, „Conti Hybrid” trešās paaudzes riepu jaunās konstrukcijas, kas pazīstama ar apzīmējumu „5+1”, pamatā ir uzlabots kordu karkass. Pateicoties tam, riepas ir iespējams 100% droši restaurēt, piešķirot tām otro mūžu.