Itāļu motociklu ražotājs „Ducati” ir prezentējis jaunākās paaudzes dzinēju „Testastretta”, kas aprīkots ar automātiski regulējamu gāzu apmaiņas fāzu mehānismu.
Kā liecina ražotāja informācija, pateicoties oriģinālajai „Desmodromic Variable Timing” (DVT) sistēmai, izdevies ne tikai ievērojami uzlabot motora dinamiskos parametrus,
bet vienlaikus arī būtiski, t.i., par 8% samazināt degvielas patēriņu.
„Ducati” inženieri šo tehnoloģiju ir aizguvuši no „VW” automobiļiem, pilnveidojuši un pielāgojuši to kompaktajam „Testastretta” divcilindru V veida dzinējam. Tā nodrošina gāzu apmaiņas fāzu pielāgošanu konkrētam slodzes režīmam gan ieplūdes, gan izplūdes sistēmā. Tādējādi motors izceļas ar lielisku veiktspēju augstu apgriezienu diapazonā, taču spēj saglabāt spēcīgu vilkmi arī pie zemiem apgriezieniem.
Pirmais modelis, kura aprīkojumā nonāks jaunais „Testastretta DVT” dzinējs, būs „Ducati Multistrada” 2015. gada modelis.