Riepu ražotājs „Dunlop” ir laidis klajā kādu visai parastu lietu, ko līdz šim nez kādēļ neviens vēl nebija iedomājies realizēt.
Patiesībā runa ir par jauno riepu modeli „Sportmax D211 GP-A Pro”. Šāda riepa ir paredzēta gan treniņiem šosejas trasē, gan speciālajām trases dienām un izmantojama pat sacīkstēm. Inovatīvs risinājums ir tāds, ka riepu var uzstādīt lietošanai abos virzienos, proti, vispirms „pavalkāt” uz vienu pusi, bet pēc tam apgriezt otrādi, lai nodeldētu līdz galam.
Kā liecina ražotāja informācija, „Sportmax D211 GP-A Pro” galvenās priekšrocības ir uzlabota sānu noturība, kā arī absolūti simetrisks gan protektora dizains, gan arī aramīda šķiedras karkass.
Šāds risinājums ļauj iespējams ne gluži divkārt, bet vismaz pusotru reizi pagarināt riepas kalpošanas mūžu.
Jauno „Dunlop” produktu AMA seriāla sacīkstēs izmēģināja „Yamaha” superbaiku komandas braucēji Garets Gelofs un Kamerons Bobjē.
„Es biju nudien pārsteigts, cik labi un prognozējami jaunās riepas turas līkumos. Sacīkstēs tas ir būtisks ātruma faktors,” pēc brauciena komentēja Bobjē.
Cita starpā „Sportmax D211 GP-A Pro” ražošanā „Dunlop” speciālisti izmantojuši patentēto „CFT” jeb oglekļašķiedras tehnoloģiju, kur sānu borti tiek nostiprināti ar kevlara sietu, kas nodrošina riepas šķērsprofila noturību paaugstinātas slodzes apstākļos.
Starp citu, „Dunlop Sportmax D211 GP-A Pro” riepu pāra cena (vismaz ASV tirgū) ir palikusi tāda pati kā līdzšinējam modelim („D211 GP-A”), un tas ir 399 ASV dolāri.