FOTO: “AutoMedia Latvia” reportāža: Rīgā demonstrē pirmo jaunās paaudzes “Triumph Rocket 3 R”

1-Trimph Rocket3 R

Trešdien, 13.februārī Rīgā, Triumph Rīga telpās bija sarīkota britu zīmola jaunā flagmaņa “Rocket 3 R” prezentācija. Lūgto viesu skaitā bija arī “AutoMedia Latvia”. Piedāvājam fotogaleriju no pasākuma un īsu aprakstu par šo spēkpilno motociklu.

Interesanti, ka “Triumph” pērnā gada maijā vispirms parādīja ierobežotas sērijas (vien 750 motocikli) “Triumph Rocket 3 TFC 2019”, taču tieši tad arī kļuva zināms, ka pavisam drīz klajā tiks laista arī jaunās paaudzes “Rocket 3 2020” bāzes versija, kam būs divas modifikācijas –  “Rocket 3 R” un  “Rocket 3 GT”. Pirmais – tīrs rodsters, ja motociklam var lietot šo biežāk automobiļiem izmantoto apzīmējumu, otrs – ceļojumu motocikls jeb kruīzers.

19-Trimph Rocket3 R

“Rocket 3 R”, ko izrādīja Triumph Rīga, ir aprīkots ar sportiskāku stūri un augstāk novietotu sēdekli. Savukārt GT versijai sēdpozīcija esot zemāka un gariem braucieniem komfortablāka, ka arī tam ir dažas kosmētiskas atšķirības un arī dažas tehniskas nianses. Abu modifikāciju pamatkrāsa ir melnā, taču “Rocket 3 R” tikšot piedāvāts arī sarkanā krāsā.

Jaunā trīscilindru rindas motora darba tilpums ir 2458 cm³, kas ir par 164 cm³ vairāk nekā kopš 2004.gada izlaistajam “Rocket III”.

Motoram ir divas augšējās sadales vārpstas un tas attīsta maksimāli 167 Zs jaudu pie 6000 apgriezieniem.

Jaudas palielinājums salīdzinājumā ar veco motoru ir 11%. Maksimālo 223 Nm griezi motors sasniedz jau pie visai ikdienišķiem 4000 apgriezieniem. Motora svars, neskatoties uz darba tilpuma palielināšanu, salīdzinājumā ar vecās paaudzes “Rocket III” motoru samazināts par 15 kg. “Rocket 3 R” un “Rocket 3 GT” ir arī jauna sešpakāpju pārnesumkārba, bet hidrauliskais sajūgs, lai atvieglotu pārslēgšanos, aprīkots ar slēgšanās asistentu.

18-Trimph Rocket3 R

Pilnībā pārstrādāts ir arī motocikla rāmis un tas veidots no alumīnija, tādējādi jūtami samazinot motocikla svaru. Motociklam ir Showa balstiekārta ar regulējamu centrālo amortizatoru un Brembo bremžu suporti. Standartā jaunais “Triumph” flagmanis tiem aprīkots ar Avon Cobra Chrome riepām – priekšā izmērs 150/80 R17, aizmugurē 240/50 R16.

Protams, ka jaunais motocikls ir apgādāts ar pilnu elektronisko braukšanas asistentu paketi, kas iekļauj četrus braukšanas režīmus (viens programmējams) atšķirīgiem ceļa segumiem, bremžu ABS, vilkmes kontroli un cruise control. Tāpat ir bezatslēgas aizdedzes sistēma un šķidro kristālu displejs, bet zem sēdekļa iebūvēta USB uzlādes ligzda.

30-Trimph Rocket3 R

Abām modifikācijām ir regulējami kāpšļi, taču tas katrai atšķirīgi. Iespējama GoPro, kā arī Google navigatora integrācija. Izmantojot Bluetooth, pieslēdzami arī viedtālruņi.

Triumph Rīga prezentācijā solīja, ka drīzākajā laikā, tiesa, ņemot vērā laika apstākļus izrādītais motocikls tiks sagatavots un būs pieejams izmēģināšanai.

Cena? Nu iespaidīga jau – mazliet virs 22 000 eiro. Bet tā esot konkurētspējīga ar citu zīmolu līdzvērtīgiem motocikliem.

Vēl prezentācijā uzzinājām, ka pusotra gada laikā, kopš “Triumph” ienāca Latvijas tirgū, izdevies realizēt gandrīz 50 jaunus šī britu zīmola motociklus. Iesākumam nav slikti.