Goodyear laiž klajā jaunās Eagle F1 Asymmetric 6 riepas

Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric 6

Jaunā Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 riepa ir jaunākais papildinājums godalgotajā, augstas veiktspējas riepu līnijā. Tā ir piemērota pilna spektra automobiļu klāstam, sākot no kompaktiem hečbekiem līdz sporta sedaniem un kupejām. Riepas izstrādē uzsvars likts uz tās veiktspēju, un pielietotas tādas tehnoloģijas kā DryContact Plus un WetBrakingPro, lai sniegtu sporta un vieglo auto vadītājiem pārliecības un kontroles sajūtu. Šīs tehnoloģijas arī palīdz uzlabot vidi, jo tās ievieš jaunus, inovatīvus, ilgtspējīgus materiālus jaunākās paaudzes Eagle F1 saimē

“Kad leģendārajā Eagle F1 sērijā pienāk laiks jaunai paaudzei, tas vienmēr ir izaicinājums radīt ko labāku par jau veiksmīgu un pārtērētāju vidū augti novērtētu priekšgājēju. Ja salīdzinām AS6 un AS5 paaudzi, tad veiktspējas rādītāji ir uzlaboti gandrīz visos parametros. Īpaša uzmanība ir pievērsta bremzēšanas un saķeres veiktspējai uz slapja ceļa. To apliecina arī vairākas šogad izcīnītās uzvaras auto žurnālu riepu testos ,” norāda Goodyear tirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs Mārtiņš Grīnbergs.

Goodyear Eagle F1 saimes pirmā riepa tirgū nonāca pirms 30 gadiem un pa šo laiku ir iekarojusi gan motorsporta pasaules, gan ierindas autobraucēju atzinību. Līdz ar Asymmetric 6 izlaišanu Goodyear ir iekļāvis arī dizaina elementus, kas atbilst augstas veiktspējas elektrisko transportlīdzekļu īpašajām prasībām. Katra Goodyear klāsta riepa esot piemērota elektriskajām automobiļiem, apgalvo ražotāja pārstāvji, taču Eagle F1 Asymmetric 6 esot izstrādāta, ņemot vērā elektrisko auto ražotāju specifiskas prasības.

Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric-5-and-Asymmetric-6
Eagle F1 Asymmetric 6 spēris nozīmīgu attīstības soli sniegumā uz sausas virsmas. Tas tiek panākts, izmantojot Goodyear jaunāko DryContact Plus tehnoloģiju. Galvenā iezīme ir adaptīvs ārējais materiāls un optimizēts riepas profils, lai pielāgotos slodzes izmaiņām. Standarta braukšanas apstākļos riepas kontakta laukumam ir normāls nospiedums, taču tas palielinās, vadītājam veicot ekstrēmu manevru. Tāpēc kontakta laukums pielāgojas braukšanas stilam un palielinās pēc vajadzības, nodrošinot vadītājam lielāku saķeri un reaģētspēju ekstremālos manevros.

Savukārt slapjos laika apstākļos Eagle F1 Asymmetric 6 riepas sastāva maisījums ar jaunu, inovatīvu sveķu sistēmu WetBrakingPro sniedz riepai lielāku mikrokontaktu ar ceļa virsmu, nodrošinot autovadītājiem labāku saķeri uz mitra vai slapja ceļa. Šī tehnoloģija, kas UUHP jeb īpaši īpaši augstas veiktspējas riepām ļauj būt vienlīdz labām gan sacīkšu trasē, gan uz ceļiem ir pielietota arī Eagle F1 Asymmetric 6 riepām. Tā palielina riepas elastību, lai tā būtu izturīgāka pret ceļa nelīdzenumiem.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 jauninājumi ietver arī riepas kopējā svara samazinājumu un aerodinamisku sānu formu, lai pārvaldītu turbulenci un gaisa plūsmu ap riepu un transportlīdzekļa sāniem. Tādējādi tiek samazināta rites pretestību, lai palīdzētu palielināt elektrisko diapazonu.

Papildus tehnoloģijām un veiktspējai viens no Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 iespaidīgākajiem aspektiem ir piedāvājuma plašais diapazons. Līdz 2023. gadam tā būs pieejama 65 izmēros no 17 līdz 22 collām.

Birkas: