Kompānija „Goodyear” laidusi tirgū divas jaunas kravas automobiļu riepu līnijas – „KMAX” un „FuelMAX”.
Modeļu līnijai „KMAX”, kurā ietilpst speciāli izstrādāta dizaina riepas gan priekšējai (stūrējamai), gan velkošajai asij, gan arī piekabei, galvenais akcents likts uz saķeres īpašību uzlabošanu un palielinātu nodilumizturību. Kā liecina ražotāja informācija, salīdzinājumā ar līdzšinējo modeļu „LHS II+” un „LHD II+” riepām to kalpošanas ilgums palielināts par 35%, turklāt tas neietekmēs degvielas patēriņu.
„KXAX” riepu izgatavošanā pielietotas vairākas jaunas tehnoloģijas. Tostarp „IntelliMax Rib”, palīdz samazināt stūrējamo riteņu rites pretestību un vienlaikus uzlabot saķeri uz slapja seguma. „KMAX S” protektora dizains ir izstrādāts ar aprēķinu, lai tiktu sadalīts optimāli vienmērīgs spiediens uz ceļa virsmu visā riepas atbalsta laukumā. Ar mērķi nodrošināt labāku stabilitāti līkumos, palielināts protektora gumijas blīvums riepas plecu joslās, bet prizmatisko lameļu novietojuma optimizācija ļāvusi uzlabot ūdens drenāžu. Bez tam „Goodyear” dizaineri ir rekonstruējuši protektora rievu šķērsprofila formu, kā rezultātā tagad tajās ir grūtāk „aizķerties” akmeņiem.
„KMAX D” (velkošās ass riteņiem) riepai ir pēc „IntelliMax Tread” tehnoloģijas izgatavots divu slāņu protektors. Tā virskārtai izmantots gumijas sastāvs ar paaugstinātu nodilumizturību, bet pamatslānis – ar uzlabotu siltuma atdevi, kas ļauj samazināt rites pretestību un līdz ar to arī degvielas patēriņu. Arī šeit protektora rakstā izmantotas iepriekš aprakstītās prizmatiskās lameles.
„Goodyear KMAX” modeļu līnija ir piemērota lietošanai gan vasaras, gan skarbos ziemas apstākļos.
Kā var noprast no nosaukuma, otrai „Goodyear” riepu līnija „FuelMAX” galvenais akcents likts uz degvielas ekonomiju. Arī šeit ir izgatavoti atšķirīgi modeļi dažādu asu (stūrējamās, velkošās un piekabes) riteņiem. Turklāt piedāvājumā ir arī speciāls modelis stūrējamajiem riteņiem automobiļiem ar paaugstinātu slodzi.
Ražotājs ziņo, ka salīdzinājumā ar līdzšinējo sevišķi ekeonomisko „Marathon+ Long Haul” jaunās „FuelMAX” ļauj ietaupīt 10–15% degvielas.
Piemēram, stūrējamajiem riteņiem viens no būtiskiem faktoriem ir „IntelliMax Groove” tehnoloģija. Tās būtība ir rites pretestību mazinošs „slēptais” protektora raksts. Tajā daļa šķērsrievu gumijas blokos izstrādātas zināmā dziļumā un atveras tikai pēc tam, kad protektors ir par 50% nodilis. Tādējādi tiek kompensēta uz samazinātā dziļuma rēķina zudusī ūdens drenāžas spēja.