„Harley-Davidson” modernizē klasisko „Road King” motociklu

1-hd Road-king-special

Amerikāņu kulta motociklu ražotājs „Harley-Davidson” izlaidis jaunu 2017.gada „Road King Special” versiju. Motocikls aprīkots ar svaigāko Milwaukee-Eight motoru, jaunu priekšējo dakšu, kā arī aizmugurējo amortizāciju, ziņo ražotāja preses dienests.

Šī motociklu zīmola faniem „Road King” pazīstams kā klasisks „Harley-Davidson” Touring klases eksemplārs. Modeļa siluets ataino ‘hārlīšu’ leģendāro vēsturi un ir izturējis laika pārbaudi, bet tā saknes stiepjas no 1949. gadā, kad uz lielceļiem nonāca pirmais šīs saimes modelis FL.

“FL sērija vienmēr ir atspoguļojusi „Harley-Davidson” braukšanas pieredzes nevainojamību. Mainot hromētās virsmas uz melnām, un, pazeminot motocikla profilu, mēs esam ievietojuši tradicionālo „Road King” jaunā telpā. Radīts, lai brauktu un brauktu spēcīgi, „Road King Special” izstaro draudus. Tieši tādu mēs to radījām,” teicis Breds Ričards, „Harley-Davidson” Stila & Dizaina vice-prezidents.

5-hd Road-king-special

Masīvais, melni glancētais priekšējā luktura korpuss ir „Road King Special” raksturojošais stila elements. Savukārt 9 collu garā, 1,25 collu platā

mini-ape stila stūre braucējam liekot sēdēt agresīvā braukšanas pozīcijā,

kas ir ērta arī tālākos pārbraucienos.

„Road King Special” tiks piedāvāts četrās krāsās: Vivid Black, Charcoal Denim, Hot Rod Red Flake Hard Candy Custom un Olive Gold.Neatkarīgi no pamatkrāsojuma melni elementi caurauž „Road King Special” dizainu. Allaž melnā krāsā būs, piemēram, motora aizsargs, stūre, spoguļi, motora vāki, gaisa filtra kastes vāks, izpūtēji un izpūtēja aizsargi. Hroms atlicis vairs tikai dažos stila elementos – sānu somu apakšā, uz vārstu bīdstieņu korpusa un vārstu kompensatora vākiem, uzsverot ikoniskā V-Twin formu no Milwaukee-Eight dzinēja. Dzinējs ir aprīkots ar jaunu sadales vārpstas vāka emblēmu, kā arī, degvielas bākas konsole un gaisa filtra vāks ir aprīkoti ar jauna dizaina uzlikām.

6-hd Road-king-special

Motocikla ārējā veidolā uzkrītoši ir jaunie, melni glancētie lietie 19 collu priekšējais alumīnija disks. Aizmugurē, pagarinātās “Stretched” sānu somas plūst pāri izpūtējiem, kas piešķir motociklam pazeminātu izskatu, vizuāli to it kā piespiežot vairāk pie zemes. Lai sasniegtu šādu efektu nav pat bijusi nepieciešamība samazināt amortizatora gājienu.

Motors

2017.gada „Road King Special” aprīkots ar jaunu 1750 kubikcentimetru tilpuma Milwaukee-Eight motoru, kas kopš šī gada būs uzstādīts visiem HD Touring klases modeļiem. Milwaukee-Eight esot lielāka kompresijas pakāpe un tā četrcilindru galva nodrošinot lielāku ieplūdes un izplūdes kapacitāti. Dzinēja vārstiem vairs neesot nepieciešama regulācija, jo vārstu rokeri esot  iestatīti rūpnīcā uz mūžu.

3-hd Road-king-special

Savukārt dubultās aizdedzes sveces katrā cilindrā veicinot efektīvāku degvielas sadegšanu, bet vienas ķēdes piedziņas sadales vārpsta esot vieglāka, mehāniski mazāk sarežģīta un radot mazāku berzi un skaņu. Milwaukee-Eight nodrošinot par 10% lielāku griezes momentu nekā iepriekšējos Touring modeļos, ātrāku droseles atsaucību, lielāku apdzīšanas jaudu, dzidrāku skaņu un gludāku braucienu. Motora zirgspēku daudzumu „Harley-Davidson” tradicionāli neizpauž.

Šasija

„Road King Special” komfortu un motocikla kontroli  uzlabojot pilnīgi jauni priekšējās un aizmugurējās amortizācijas komponenti, kas kopš šā gada būs visu „Harley-Davidson” Touring motociklu komplektācijā.

Amortizācijas sistēma  esot pieskaņota stila un dzinēja jaunumiem. Jaunie priekšējās dakšas kārtridži nodrošinot uzlabotu triecienu slāpēšanas kontroli, savukārt aizmugurējie amortizatori esot pilnībā pārveidoti – tagad ar hidraulisko (nevis gaisa) pirms-spriegojuma regulāciju.

2-hd Road-king-special

Jaunais emulsijas tipa aizmugurējais amortizators nodrošina par 15 līdz 30% lielāku pirms spriegojuma regulāciju nekā iepriekšējie Touring standarta amortizatori. Priekšējiem amortizatoriem esot jauna divu virzienu vārstu amortizācijas tehnoloģija, kas darbojas gluži kā sacīkšu stila kārtridžu dakša ar lineārās amortizācijas īpašībām un samazinātu svaru. Motocikla aprīkojumā ir Reflex Linked bremzes ar ABS.

Komforts

Gumijas spilvenos balstītais Milwaukee-Eight esot aprīkots ar dzinēja kloķvārpstas balansieri, kas par 75% samazinot vibrāciju tukšgaitā, sniedzot patīkamāku sajūtu un komfortu vadītājam un pasažierim, saglabājot Harley V-Twin dzinēju klasisko raksturu.

4-hd Road-king-special

Pateicoties jaunajam motoram, dizaina izmaiņām, kā arī citiem pārveidojumiem, esot sasniegts augstāks braucēju termālais komforts. Piemēram, aizmugurējais izpūtējs un izpūtēja katalizators ir pārvietots, lai lieko karstumu aizvadītu prom no pasažiera. Savukārt tukšgaitas apgriezienu skaits ir samazināts no 1000 uz 850 apgriezieniem minūtē.

Tāpat jauns, slaidāks kartera vāks un zemā profila forma gaisa filtra vākam, nodrošinot vairāk vietas braucēja kājām sēžot un  balstoties pret zemi.