Pasaules lielākais motociklu ražotājs „Honda” nodevis atklātībai 2014. gada krosa močus „CRF 250R” un „CRF 450R”.
Neraugoties uz to, ka krosa saimes flagmanis „Honda CRF 450R” jau pērn tika ļoti nopietni modernizēts, tam atkal ir vairākas izmaiņas, tostarp jauns rāmis un izplūdes sistēma. Turklāt japāņu konstruktori vēl pilnveidojuši tā dzinēju – modificētas ieplūdes un izplūdes atveres, pārregulēta degvielas iesmidzināšanas sistēma. Lai gan izmaiņas ir šķietami nelielas, ražotājs uzsver, ka tās ļāvušas padarīt asākas un precīzākas motora reakcijas, kā arī nedaudz palielināt griezes momentu.
Uzlabojumi veikti arī „KYB” pneimatiskajai dakšai. Tā tagad ir par 25 g vieglāka nekā 2013. gada modelim. Gan priekšējā, gan aizmugurējā amortizatora regulējumi palikuši bez izmaiņām.
Vairāk jaunumu ir „Honda CRF 250R”.
Tam ir ne tikai jauns rāmis, aizmugurējā piekares svira, bet arī motors, turklāt modificēta gan priekšējā, gan aizmugurējā piekare. 2014. gada modelis iznācis par 2 kg smagāks nekā priekštecis, taču, kā uzsver ražotāja pārstāvji, tas ir labāk izsvarots, tādēļ vieglāk vadāms.
Tāpat kā līdz šim tam ir četrtaktu 249 cm3 motors, taču motoram ir jauna cilindra galva un vārsti, kā rezultātā kompresijas pakāpe no līdzšinējiem 13,2:1 ir palielināta līdz 13,5:1. Mocim ir citāda dizaina gaisa ieplūdes atvere un gaisa filtra korpuss, kas atvieglo tā apkalpošanu. Dzesēšanas sistēmas radiatori padarīti nedaudz vieglāki un novietoti mazliet zemāk nekā vecajam modelim. Standarta komplektācijā „CRF 250R” ieguvis 6,28 l degvielas bāku (5,7-litrīgās vietā), mazliet izmainītas konfigurācijas sēdekli un nedaudz atšķirīga dizaina plastmasas paneļus.
Jauno modeļu cenas „Honda” pagaidām nav atklājusi. Tās visdrīzāk kļūs zināmas septembrī, kas motocikli nonāks tirdzniecībā.