„Honda” gatavo iesācēju klases „universāli”

Japāņu ražotājs „Honda” publicējis pirmos attēlus, kuros redzams jauns mazlitrāžas ielas motocikla modelis „CB300F”, kas jau nākamgad tiks laists arī Eiropas tirgū.

Pirmie melnbaltie pirātiskie „CB300F” fotouzņēmumi internetā parādījās jau pirms pāris mēnešiem. Lieki teikt, ka ražotāja izplatītie krāsainie attēli sniedz pilnīgāku iespaidu par topošo „Honda” modeli.

Honda_cb300F_3

Kā liecina ražotāja informācija „CB300F” nav paredzēts tikai Āzijas valstu tirgiem, bet būs nopērkams arī Eiropā un ASV.

Tehniskajā ziņā jaunais ielas modelis būs identisks sportiskajam brālim „CBR300R”. Abiem ir viena platforma un, kā jau tas ierasts, kopīga arī liela daļa mezglu un agregātu. Proti, „CB300F” par spēka agregātu tiks izmantots tas pats viencilindra 286 cm3 dzinējs ar četriem vārstiem un degvielas iesmidzināšanu,

kas attīsta 30,4 ZS un 27 Nm,

komplektā ar sešpakāpju pārnesumkārbu.

Honda_cb300F_4

Arī ritošā daļa būs analoga – priekšā klasiskā teleskopiskā dakša ar 37 mm diametra virzuļiem (un 120 mm gājienu), bet aizmugurē „Pro-Link” ar regulējamas stingrības monoamortizatoru. Bremžu sistēma bez pārspīlēta sportiskuma. Priekšā viens disks ar 296 mm diametru un suports ar diviem virzuļiem, bet aizmugurē 220 mm disks un tikai viens bremžu cilindrs.

Kā var redzēt attēlos, „CB300F” no sportiskā brāļa atšķiras ar krietni pieticīgāku plastmasas aerodinamisko detaļu aprīkojumu, citādu lukturu optiku un, protams, vadītāja vietas ergonomiku. Ar tādu pašu riteņu bāzi un seglu augstumu, nepretenciozais ielas modelis piedāvā brīvāku, vertikālāku sēdpozīciju, kas atvieglo līkumošanu pilsētas ielu labirintos. Turklāt „Honda CB300F” sver 157,6 kg, kas ir par 4,1 kg mazāk nekā „CBR300R”.

Honda_cb300F_2

Un ir vēl viena būtiska atšķirība. „CB300F” varēs palepoties ar itin pievilcīgu cenu. Motociklistam iesācējam, kam būtībā domāts šāds modelis, tas izmaksās aptuveni trīs tūkstošus eiro.

Birkas: