„Honda” iepazīstina ar jauno „CB125F”

Honda_cb125_1

125 cm3 motocikli ir ne tikai vienkāršākie un lētākie pārvietošanās līdzekļi, bet arī populārākie sākuma klases braucamrīki pasaulē, tādēļ arī lielie ražotāji nevar atļauties šo klasi pamest novārtā.

Turklāt skaidrs, ka, lai piesaistītu jauniešu auditoriju, šiem mocīšiem ir jābūt pietiekami spilgtiem un atraktīviem. Te jums ir uzskatāms piemērs: „CB125F” japāņu kompānijas dizaineri veidojuši stilistiski līdzīgu lielākajiem brāļiem „СВ500F” un „CB650F”. Turklāt „Honda” pārstāvji norāda uz trešajās pasaules valstīs ražoto produktu (tostarp arī Taizemē tapušā „CB125F”) būtisku kvalitātes uzlabošanu, liekot nojaust, ka nav izslēgta šāda modeļa nonākšana arī Eiropas tirgū.

„CB125F”lepojas ar rekonstruētu rāmi un ritošo daļu.

Izstrādājot motocikla ģeometriju, „Honda” dizaineriem izdevies atrast līdzsvaru starp gaitas stabilitāti un komfortu un vienlaikus tomēr nepazaudēt vadības sportiskumu. Jaunās paaudzes „CB125F” riteņu bāze ir 1292 mm gara, bet pašmasa 129 kg. Aizmugurējiem amortizatoriem ir piecu pakāpju regulācija. Mocītim pievilcīgu izskatu piešķir 18-collīgi alumīnija sakausējuma lietie rieteņu diski.

Honda_cb125_3

Pilnveidots arī „Honda” 124,7 cm3 četrtaktu dzinējs ar gaisa dzesēšanu. Tas ieguvis jaunu cilindra galvu, turklāt aprīkots ar balansējošo vārpstu un degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Dzinēja jauda – 10,5 ZS pie 7750 apgr./min. To lietderīgi izmantot palīdz piecpakāpju ātrumkārba. Tās pārnesumi ir izvēlēti tā, lai maksimāli izmantotu griezes momentu t.s. komforta zonā – pie zemiem un vidējiem apgriezieniem –, bez nepieciešamības mocīt motoru ar augstiem apgriezieniem. Vienlaikus ražotāja pārstāvji uzsver, ka dzinējs ir padarīts atsaucīgāks „gāzes” roktura komandām.

Pagaidām nav zināms, vai „Honda CB125F” sasniegs arī Latvijas tirgu, līdz ar to nav zināmas arī motocikla cenas.

Honda_cb125_2

Birkas: