Motociklu ražotājs „Honda” patentējis jaunu režģveida rāmi populārajam 800 cm3 V4 dzinējam.
Patenta pieteikumā attēlotais rāmis ir līdzīgs krusteniskajai konstrukcijai, kāda izmantota „VTR250” modelim (attēlā), tikai tajā paredzēts uzstādīt četrcilindru VTEC dzinēju no „Honda VFR800”.
Bez šaubām, vecā labā 800 cm3 V veida dzinēja izmantošana ļaus ražotājam minimizēt topošā modeļa izstrādes izmaksas. Būtiski, ka tas joprojām ir pietiekami moderns, turklāt konkurētspējīgs veiktspējas ziņā – motors attīsta 110 ZS un atbilst aktuālajām ekoloģiskajām prasībām.
Rezultāts solās būt nudien intriģējošs.
Lai gan japāņu kompānija nav atklājusi savus plānus, eksperti lēš, ka „Honda” gatavo budžeta klases ielas motocikla modeli, kas varētu konkurēt ar rodsteru „Yamaha MT-09”, „Ducati Monster” u.tml.