Itāļu ielu sprinteris

Vespa_sprint_9

Mazās mototehnikas ražotājs „Vespa” laidis klajā jaunu kompakta pilsētas skūtera modeli „Sprint”.

Tie, kas cik-necik pārzina itāļu ražotāja vēsturi, iespējams atcerēsies, ka „Sprint” nebūt nav jauns vārds „Vespa” leksikonā. Nudien motorollers ar šādu nosaukumu pirmo reizi nonāca tirgū 1965. gadā. Tolaik tas tika uzskatīts par sportiskāko starp „Vespa” modeļiem. Šo var uzskatīt par vēsturiskā „sprintera” reinkarnāciju. Tas veidots itāļu kompānijas labāko tradīciju garā – klasiskā 60-to gadu dizaina stilā.

Vespa_sprint_8

Kā liecina ražotāja informācija, itāļu ražotāja modeļu gammā „Sprint” ieņems morāli novecojušā „Vespa S” vietu. Tehniski tas ir pirms neilga laika tirgū nonākušā „Vespa Primavera” evolūcija. Skūters orientēts uz jauniešu auditoriju –

tas ir kompakts un viegls braucamrīks, ērti lietojams blīvā pilsētas satiksmē un šaurās ieliņās.

Braucēja komfortu nodrošina plats, ērts divvietīgs sēdeklis, kura aizmugurējās daļas sānos piestiprināti stingri rokturi pasažierim. Zem beņķa atrodas 17-litrīgs bagāžas nodalījums, kur var noglabāt rezerves ķiveri.

Vespa_sprint_7

Mērinstrumentu blokā kombinēts analogais spidometrs un daudzfunkcionāls digitālais info-ekrāns ar agresīvi sarkanu grafiku. Stilīgā aprīkojuma klāstā ir LED starmeši un pagriezienu signāla rādītāji, kā arī „Vespa 946” stilā veidoti atpakaļskata spoguļi. Kā speciāls „Sprint” dizaina elements kalpo oriģināli veidoti 12” riteņi. Pirmo reizi mazlitrāžas modelim „Vespa” uzstādījuši tik liela diametra riteņus. Agrāk tādi tika izmantoti tikai „GTS” sērijas skūteriem.

Vespa_sprint_4

„Vespa Sprint” būs pieejams trijos komplektācijas variantos: ar 50 cm3 divtaktu dzinēju, ar 50 cm3 četrtaktu dzinēju, kā arī ar 125 cm3 četrtaktu dzinēju.

Eventuālā bāzes komplektācijas cena (ar 50 cm3 divtaktu dzinēju) – 2600 eiro.

Birkas: