Ķelnes starptautiskā motociklu šova „Intermot 2014” ietvaros plašākai publikai tika prezentēts jaunās paaudzes „BMW S 1000 RR”.
Ar mērķi uzlabot dzinēja veiktspēju ir pārveidota cilindru galva, modificēta ieplūdes ģeometrija, uzstādīta jauna sadales vārpsta, kā arī vieglāki ieplūdes vārsti. Bez tam pārveidota gaisa filtra kaste, kas kopā ar saīsinātu ieplūdes kolektoru nodrošina efektīvāku degmaisījuma veidošanu un asākas reakcijas. Uzstādīta arī jauna izplūdes sistēma, kura bez priekšējā klusinātāja tagad ir par 3 kg vieglāka. Pateicoties optimizētai (lēzenākai) griezes momenta līknei, motocikls ir ne tikai dinamiskāks, bet arī labāk vadāms.
„S 1000 RR” ir ieguvis jaunu, vieglāku rāmja struktūru,
kas nodrošina optimālu konstrukcijas stingrības un elastības kombināciju. Kopā ar pilnveidotu šasijas ģeometriju – izmanītu priekšējās dakšas leņķi, garenbāzi un aizmugurējās piekares sviras stiprinājuma punktu – motocikla vadītājs var rēķināties ar palielinātu saķeri un izcilu atgriezenisko saiti, īpaši braucot aktīvos režīmos. Kā papildu aprīkojums ir pieejama uzlabota elektroniskā „Dynamic Damping Control” (DDC) sistēma, kas pazīstama jau no „HP4”.
Lai nodrošinātu optimālu adaptāciju atbilstoši braukšanas apstākļiem, jaunais „S 1000 RR” jau standartā aprīkots ar triju režīmu sistēmu, kurā ietilpst „Rain”, „Sport” un „Race” iestatījumi. Bet, izvēloties papildaprīkojumā sistēmu „Pro”, braucēja rīcība būs vēl divi – „Slick” un „User”, turklāt arī „Launch Control” (starta kontroles) funkcija maksimāli efektīvai braukšanas uzsākšanai ar programmējamu boksu celiņa ātruma ierobežotāju. Kā vēl viens papildaprīkojuma elements ir „HP Gear Shift Assist Pro”, t.s. pārnesumu maiņas asistents, kas nodrošina pārslēgšanos uz augstāku vai zemāku pārnesumu, neizmantojot sajūgu.
Jaunajam „S 1000 RR” jau standartā ir „Race ABS” (daļēji integrāla) bremžu pretbloķēšanas sistēma, automātiskā stabilitātes kontrole (ASC). Bet, izvēloties braukšanas režīmu sistēmu „Pro”, motociklu var aprīkot ar dinamisko saķeres kontroli (DTC). Bez tam „RR” pirmo reizi ir pieejams ar elektronisko ātruma kontroles sistēmu, kas ļauj automātiski braukt ar braucēja uzdoto ātrumu (papildu aprīkojums).
Visbeidzot jaunajam „S 1000 RR” ir pārstrādāta aerodinamiskā virsbūve. Asimetrisko lukturu princips saglabāts kā raksturīga iezīme, taču izmainīts lukturu novietojums un stils. Dinamiskais dizains vēl izcelts ar trim krāsojuma variantiem, no kuriem katrs veido individuālu raksturu: „Racing Red/Light White” (sarkans ar baltu), „Black Storm” metāliskā krāsa un oriģinālais „BMW Motorsport”.