Divi amerikāņu inženieri ar lielu stāžu motosporta jomā – Bobs Vēbers un Roberts Resindžers – pēc divu gadu intensīva darba prezentējuši inovatīvu ķiveru līniju „6D Helmets”. Tā jau nodota Kalifornijas (ASV) uzņēmumam „Factory Connection Race Shop” sērijveida ražošanai.
Līdzšinējās modernās ķiveres veidotas, lai izturētu specifiskus ātruma triecienus. Tas nozīmē, ka neliela atsitiena gadījumā absorbējošā putu kārta (Energy-Absorbing Foam Liner) netiek deformēta, bet galva attiecīgi tomēr pārcieš salīdzinoši spēcīgu triecienu. Skaidrs, ka tas ir kompromisa risinājums, kas ļauj glābt dzīvības, bet nepaglābj no viegliem smadzeņu satricinājumiem. Ja šādi – sākumā šķietami nekaitīgi kritieni atkārtojas, kā tas ir krosa vai enduro braucējiem,
pat viegla galvas regulāra sasišana ar laiku var izraisīt paliekošas un ļoti nopietnas veselības problēmas.
Tad nu šai problēmai Vēbers un Resindžers ir atraduši risinājumu. Viņi ķiveres čaulu papildus aprīkojuši ar tā saucamo daudzvirzienu darbības amortizācijas sistēmu („Omni-Directional Suspension”). Tā sastāv no 27 gumijas buferelementiem smilšu pulksteņa formā, kas vienmērīgi izvietoti visā ķiveres sfērā. Tie paredzēti nelielu triecienu amortizēšanai. Tehniskā informācija liecina, ka, atsitoties ar ātrumu 7 km/h, galvas palēninājums jaunajā „6D” ķiverē ir tikai 48G, kamēr tradicionālas konstrukcijas ķiverē – 78G. Pieaudzis cilvēks vieglu smadzeņu satricinājumu gūst, atsitot galvu ar aptuveni 60G spēku.