Japāņu motociklu ražotājs „Honda Motor Co.” un tā sporta nodaļa „HRC” nonākuši neapskaužamā situācijā – steidzami jālaiž klajā jauns un radikāli uzlabots „Fireblade CBR1000RR”.
Nespēja konkurēt ar sāncenšiem superbaiku pasaules čempionātā pēdējo divu sezonu laikā, kā arī izgāšanās pirms pāris nedēļām prestižajās Suzukas 8 stundu izturības sacīkstēs ir visai nepārprotams signāls ne tikai pašiem, bet arī visai sabiedrībai, ka esošais „Fireblade” ir bezcerīgi novecojis un ar jaunā modeļa sagatavošanu vairs nedrīkst vilkt garumā.
Aktuālais „Fireblade CBR1000RR” pēdējo vērā ņemamo modernizāciju piedzīvoja 2012. gadā,
kad tam tika niansēs pamainīta piekare un bremzes. Eksperti toreiz novērtēja, ka tas kļuvis paklausīgāks un vieglāk lietojams pilsētas satiksmes apstākļos. Vēlāk gan „Honda” konstruktori „piemeta” tam vēl pāris zirgspēkus, taču būtībā apgrozībā joprojām ir vecā-labā 2008. gada konstrukcija, kas gaidīt gaida modeļu maiņu.
Starp citu, ieinteresētā moto sabiedrība par to runā jau trīs četrus gadus.
Šobrīd ir nonācis jau tik tālu, ka superbaiku pasaules čempionātā „Honda” pārstāvji izmisīgi cenšas pierunāt savas klientu komandas nepāriet pie konkurentiem, solot „drīzu brīnuma atnākšanu”.
Visi elpu aizturējuši (atkal) gaida jaunā „Fireblade CBR1000RR” pirmizrādi oktobra sākumā paredzētajā Ķelnes moto izstādē „Intermot 2015”. Britu medijos parādījusies pagaidām oficiāli neapstiprināta informācija, ka jaunās paaudzes „Honda” superbaikam būs vairs nevis rindas četrcilindru, bet V4 motors.