„Koenigsegg” gatavo konstruktīvi atšķirīgu dzinēju

christian-von-koenigsegg-with-his-companys-5-0-liter-v-8-engine_100420123_l

Zviedru superautomobiļu ražotājs „Koenigsegg” meklē iespējas izmainīt iekšdedzes dzinēja tradicionālo konstrukciju, tādējādi ievērojami uzlabojot veiktspēju.

Kā populārajam britu izdevumam „Auto Express” pavēstījis kompānijas vadītājs, entuziasma pārpilnais inženieris Kristians von Kēnigzegs (attēlā), tradicionālās konstrukcijas sadales vārpsta ir sevi izsmēlusi un vairs neatbilst moderna dzinēja prasībām. Un nekādas modernas viltības kā, piemēram, maināmas gāzu apmaiņas fāzes u.tml. nenodrošina dzinējam nepieciešamo atdevi. Viņš atklājis, ka „Koenigsegg” motoristi jau vairākus gadus strādā pie konstruktīvi citāda dzinēja izveides. Zviedri iecerējuši dzinēju aprīkot ar elektromagnētiskiem vārstiem, kuru darbību organizē speciāls elektroniskais vadības bloks.

Proti, katrs vārsts varēs darboties pilnīgi neatkarīgi.

Kēnigzegs uzsver, ka šāds risinājums būtiski paplašinās gāzu apmaiņas fāzu regulācijas diapazonu un ļaus padarīt dzinēju ievērojami efektīvāku.

Viņš britu žurnālistiem atzinies, ka darbs pie jaunā tipa dzinēja tuvojas nobeigumam. „Koenigsegg” inženieri jau esot izgatavojuši vairākus testa prototipus, un pirmie to izmēģinājumi devuši pozitīvus rezultātus, tādēļ jaunā tehnoloģija pamazām tiek virzīta sērijveida ražošanai.

Birkas: