„KTM Sportmotorcycles AG” vadītājs Štefans Pīrers ir apstiprinājis, ka austriešu kompānija jau tuvākajos gados būs pārstāvēta arī vidējās klases tūrisma motociklu klasē.
Zināms, ka šobrīd Matinghofenē uz jaudas stendiem tiek izmēģināti vairāku modifikāciju divcilindru V veida motori ar darba tilpumu no 600 līdz 800 cm3, kam būs jāaizpilda pašreizējais robs „KTM” dzinēju paletē.
Šobrīd „KTM” modeļu gammā ir vieglie modeļi „Enduro” un „Duke”, kas aprīkoti ar iesācēju klases (450-530-690 cm3) viencilindriniekiem, un tālāk jau seko izslavētie „Adventure” modeļi ar lieliem un spēcīgiem (1050-1190-1290 cm3) „V-Twin” motoriem. Bet tādu pārejas klases tūrisma modeļu ar komfortabliem 600-800 cm3 divcilindru dzinējiem,
ko likt pretī „BMW”, „Honda”, „Yamaha” un citiem konkurentiem, austriešiem nav.
Pagaidām, lai kompensētu šo tukšumu modeļu gammā, starptautiskajā motociklu izstādē „EICMA-2014”, kas novembra sākumā norisinājās Milānā, „KTM” prezentēja atviegloto versiju „1050 Adventure”. Tā dzinēja jauda ir samazināta līdz 95 ZS (oriģinālajam modelim „1190 Adventure” ir 150 ZS), kas ļauj šādu moci vadīt arī ar A2 kategorijas tiesībām.