Austriešu motociklu ražotājs savu „Freeride” vieglās klases apvidus motociklu saimi papildinājis ar vēl vienu modeli – „Freeride 250R”.
Matighofenas kompānijas pārstāvji uzsver, ka jaunais modelis adresēts tiem bezceļu braukšanas cienītājiem, kas dod priekšroku divtaktu dzinējiem. „250R” izceļas ar enerģisku un jaudīgu dzinēju, kā arī ultravieglu šasiju.
Spēka agregātam par donoru kalpojis enduro modeļa „250 EXC” dzinējs. Mērķtiecīgas pārbūves rezultātā „KTM” inženieriem izdevies ne tikai par 2 kg samazināt tā masu, bet arī panākt vienmērīgu griezes momenta sadalījumu visā apgriezienu diapazonā, kā arī momentānas un precīzas atbildes reakcijas akseleratora roktura „komandām”.
Jaunās konstrukcijas rāmis līdzīgi kā četrtaktu brālim „Freeride 350” ir izgatavots no augsti izturīga nerūsējošā tērauda, taču ar mērķi samazināt svaru tajā integrētas atsevišķas alumīnija sekcijas.
Patreicoties tam, ka izmantots divtaktu dzinējs ar sānu izpūtēja izvadu, dizaineriem izdevies rāmja apakšdaļu pacelt par 60 mm augstāk (nekā „Freeride 350”), kas
nodrošina labu caurgājību sarežģītāka reljefa apstākļos.
Garš un šaurs sēdeklis sniedz braucējam neierobežotu kustības brīvību, vienlaikus garantējot pietiekamu komfortu. Tas ir vienkārši paceļams, kad rodas nepieciešamība piekļūt benzīna bākas atverei (bākas tilpums – septiņi litri), gaisa filtram vai elektroinstalācijai.
Salīdzinājumā ar citiem enduro modeļiem „Freeride 250R” seglu augstums – 915 mm – uzskatāms par vidēji augstu. Taču vajadzības gadījumā „KTM PowerParts” katalogā varēs atrast arī pazeminātu sēdekli…