Kur beidzas velosipēds un sākas mopēds

Kompānijas „Trefecta Mobility” inženieri ir izgatavojuši savdabīgu velosipēda un elektriskā mopēda hibrīda konceptu „DRT”.

Kā vēsta idejas autori, par „Trefecta DRT” dzinēju izmatots elektromotors ar 4 kW jaudu. Tas ļauj elektrovelosipēdam attīstīt līdz 65 km/h lielu ātrumu,

un tā bateirijas elektroenerģijas rezerve ļauj veikt līdz 100 km distanci.

Trefecta-DRT-Electric-Bicycle-7

Tā aprīkojumā ir „Rohlof Speedhub” transmisija ar 14 pārnesumiem, 26-collīgi oglekļa šķiedras riteņu diski un gudrs „bortdators”, kas novietots stūres centrā. Ar tā palīdzību braucējs var izvēlēties mehānisku vai automātisku pārnesumu slēgšanas režīmu, regulēt amortizatoru cietību, izmantot GPS navigāciju, kā arī kontrolēt dažādus parametrus, sākot no braukšanas ātruma un akumulatoru izlādes pakāpes līdz pat tādai otršķirīgai informācijai kā gaisa temperatūrai, pulkstenim u.tml.

Trefecta-DRT-Electric-Bicycle-4

Pagaidām „Trefecta DRT” ir tikai koncepts, taču jau šobrīd „Trefecta” pārstāvji meklē investorus „elektrobaika” palaišanai sērijveida ražošanā. Pēc oficiāli neapstiprinātas informācijas šāds braucamrīks varētu maksāt ap 25 000 ASV dolāru.

Trefecta-DRT-Electric-Bicycle-8