Vakar tika pasludināti ikgadējā konkursa „International Engine of the Year” rezultāti, un absolūtajā vērtējumā – jau trešo reizi pēc kārtas – uzvaru izcīnīja „Ford 1.0 EcoBoost” turbomotors.
„Ford” litrīgais trīscilindru turbomotors atkal ar visai ievērojamu balsu pārsvaru pārspēja veselu rindu izmēru un veiktspējas ziņā daudz iespaidīgāku spēka agregātu, un nopelnīja spēkratu dzinēju pasaules „Oskaru” pasaules vadošo mediju ekspertu vērtējumā.
Uzvara trīs gadus pēc kārtas ir nudien spožs un pagaidām nepārspēts rezultāts.
„International Engine of the Year 2014” rezultāti:
- Ar darba tilpumu līdz 1,0 l – „Ford 1.0 EcoBoost” (100 ZS)
- No 1,0 līdz 1,4 l – „VW 1.4 TSI Twincharger” (150-192 ZS)
- No 1,4 līdz 1,8 l – „BMW/PSA Peugeot Citroen 1.6 Turbo” (125-200 ZS)
- No 1,8 līdz 2,0 l – „Mercedes-AMG 2.0 Turbo” (360 ZS)
- No 2,0 līdz 2,5 l – „Audi 2.5 TFSI” (310 ZS)
- No 2,5 līdz 3,0 l – „BMW 3.0 TwinPower Turbo” (306-340 ZS)
- No 3,0 līdz 4,0 l – „McLaren 3.3 V8” (650 ZS)
- Virs 4,0 l – „Ferrari 4.5 V8” (570-605 ZS)
- „Zaļais dzinējs” – „Tesla” elektromotors (306-420 ZS)
- Gada debija – „Mercedes-AMG 2.0 Turbo” (360 ZS)
- „Performance Engine” – „Ferrari 4.5 V8” (570-605 ZS)