Itāļu zīmols „Moto Guzzi”, kas šobrīd ietilpst koncerna „Piaggio” sastāvā, prezentējis populārā „V7” jaunās paaudzes modeli.
„Moto Guzzi” rodstera „V7” pirmo paaudzi laida klajā 2008. gadā. Vairāku valstu tirgos tas tika pieņemts ar sevišķu atsaucību un kļuva par dižpārdokli. Tagad, pēc sešu gadu ekspluatācijas veikta modeļa modernizācija.
Kā liecina ražotāja informācija, „V7 II” ir jauna ātrumkārba. Tai tagad ir nevis vairs pieci, bet seši pārnesumi. Līdz ar to „saīsināti” pirmais un otrais pārnesumi, kas pozitīvi ietekmējis moča dinamiku. Bez tam pilnveidota arī sajūga konstrukcija, kā rezultātā tas padarīts „mīkstāks”.
Bremžu ABS iekļauts standarta aprīkojumā, bet opciju sarakstā parādījusies jaunās paaudzes „MGCT” („Moto Guzzi Controllo Trazione”) vilkmes kontroles sistēma.
Pirmajā acumirklī „V7 II” it kā izskatās lielāks par priekšteci,
turklāt vizuāli šķiet, ka tam ir vairāk noslogots priekšējais ritenis. Tas nebūt nav optisks māns – plecīgais V veida dzinējs nudien ir pavirzīts nedaudz tuvāk priekšējai asij un vēl novietots par 10 mm zemāk. Tādējādi izdevies iegūt par 3 cm vairāk vietas ceļu apvidū. Vēl arī kāpšļi pazemināti par 25 mm. Līdz ar to „Moto Guzzi” rodstera seglos tagad ērti varēs iekārtoties arī raženāka auguma braucēji.
Jaunās paaudzes „V7” piedāvājumā būs piecas pamatkrāsas – dzeltena, sarkana, zila, pelēka un melna. Līdzīgi kā priekštecis arī šis būs pieejams trijās modifikācijās – „Stone”, „Racer” un „Special” –, kur katrai ir savs atšķirīgs raksturs.
„Moto Guzzi V7 II” Eiropas dīleru salonos ieradīsies jau šā gada novembrī.