„Panasonic” grib palielināt savu ietekmi autoindustrijā

Sakarā ar to, ka sarucis apgrozījums sadzīves elektronikas tirgū, japāņu kompānija „Panasonic” gatavojas paplašināt automašīnām paredzēto elektronisko komponentu asortimentu.

Šobrīd „Panasonic” piegādā litija-jonu akumulatoru baterijas kompānijām „Toyota” un „Tesla Motors”. Bet turpmāko piecu gadu laikā, piegādājot elektronisko aprīkojumu auto industrijai, japāņu koncerns plāno palielināt ieņēmumus līdz 2 triljoniem jēnu, t.i., 19 miljardiem ASV dolāru. Starp citu šā gada trešajā ceturksnī apakšvienības, kas apgādā autoražotājus, nodrošināja „Panasonic” 37% no kopējiem ieņēmumiem un tādējādi kļuva par korporācijas ienesīgāko biznesa novirzienu.

Kā noskaidrojuši populārā britu medija „AutoWeek” žurnālisti,

japāņu kompānija gatavojas piegādāt ražotājiem automašīnu automātiskās vadības sistēmas.

2013. gadā „Panasonic” jau iztērējuši aptuveni 473 miljonus ASV dolāru, pārņemot dažādas mazākas firmas, kam ir nepieciešamais „know-how” (pieredze). Tā rezultātā šobrīd elektronikas giganta rīcībā ir nepieciešamais potenciāls, lai piegādātu autokompānijām dažādas sensoru sistēmas, tādas kā „parkošanās asistentus”, aklās zonas uzraudzības sistēmas u.tml.