Pionieru pulciņā papildinājums

Honda_pioneer_1

Motociklu ražotājs „Honda” ir papildinājis savu četrriteņu visurgājēju „Pioneer” saimi ar 500 cm3 versiju.

Japāņu kompānijas pārstāvji ir pārliecināti, ka jaunais modelis uzstādīs jaunus kvalitātes standartus ATV („all-terrain vehicle”) klasē.

Aptuveni pirms gada „Honda” laida klajā „Pioneer 700”, kas stājās morāli novecojušā modeļa „Big Red” vietā. Bet pagājušajā nedēļā prezentēts tā mazākais brālis „Pioneer 500”. Kā liecina ražotāja informācija, pateicoties sabalansētai jaudas un veiktspējas attiecībai,

tas ir lieliski piemērots gan izmantošanai lauku darbos, gan braucieniem šķēršļotā apvidū.

Jaunajam „Pioneer 500” ir raksturīgi kompakti gabarīti un salīdzinoši neliels svars – 453 kg. Tā klīrenss ir 24 cm.

Honda_pioneer_2

475 cm3 viencilindra četrtaktu dzinējs ir „sapārots” ar piecpakāpju ātrumkārbu, taču tai ir elektrisks pārnesumu pārslēdzējs, ko vadītājs darbina ar lāpstiņām pie stūres. Šāds risinājums tiek pirmo reizi izmantosts ATV klasē.

„Honda” pionierim ir neatkarīgā balstiekārta ar paralēlām A veida svirām. Tam ir visai iespaidīgs 140 mm piekares gājiens, kas komplektā ar regulējamas cietības amortizatoriem nodrošina lieliskas apvidus braukšanas spējas un augstu komforta līmeni, pat kratoties pa akmeņainām nogāzēm.

Mazā bezceļnieka kravnesība ir 200 kg, bet maksimālais velkamās piekabes svars – 450 kg. Kabīnes aizmugurē uzstādīts robusts tērauda bagāžnieks. Divu degvielas tvertņu summārā ietilpība ir 15,5 litri.

„Pioneer 500” tiks ražots „Honda” filiālē Dienvidkarolīnā, ASV. Tā bāzes komplektācijas cena – 8499 ASV dolāru. Kā jau tas tradicionāli pieņemts ATV braucamrīkiem, arī jaunajam modelim ražotājs ir sagatavojis plašu papildaprīkojuma klāstu: vējstiklu, cieto jumtu, drošus apakšas aizsargpaneļus, dažādas ietilpības bagāžas kastes, papildu lukturus un daudz dažādu citu noderīgu lietu.

honda-pioneandra-straub-06

Birkas: