Vācu reklāmas kompānija „RoadAds” prezentējusi interesantu risinājumu – 64-collīgu „E Ink” ekrānu, kas uzstādāms kravas automobiļa aizmugurē, un tiešsaistes režīmā var translēt dažāda satura video informāciju.
Monitors veidots, vienā blokā apvienojot četrus „E Ink” paneļus ar 32 collu diagonāli un 1440×2560 pikseļu izšķirtspēju. Tādējādi tapis 0,9×1,5 m liels ekrāns. Tas ir hermētiski nopakots (atbilst IP65 putekļu un mitruma aizsardzības klasei).
Displeja barošanu nodrošina kravas automobiļa elektrosistēma. „E Ink” atšķirībā no LED un LCD monitoriem tieši neizstaro gaismu, proti,
šādu ekrānu izmantošana diennakts tumšā laikā neapžilbinās aizmugurē braucošos.
„RoadAds” izstrādātā informācijas sistēma ir saistīta ar mobilā operatora 4G tīklu. Tas ļauj tiešsaistē saņemt attēlojamo saturu, kas diezgan precīzi var tikt piesaistīts konkrētā automobiļa atrašanās vietai.
Idejas autori uzsver, ka šādi izvietota informācija saista 2,5 līdz 3 reizes vairāk autobraucēju uzmanību nekā tradicionālie ceļmalās izvietotie reklāmas stendi.