Vairumā gadījumu elektriskie motocikli veidoti pēc līdzīgas kompozīcijas, taču jaunzēlandiešu Entonija Slaida un Derila Nīla darinātais „Ubco 2×2” ir pavisam atšķirīgs.
Tas ne tikai izskatās citādi, bet arī darbojas citādi, turklāt, pateicoties pilnpiedziņai izceļas ar paaugstinātu caurgājību.
Šāds robustas konstrukcijas visurgājējs ir paredzēts fermeriem, medniekiem, makšķerniekiem, arī lauku policistiem un dakteriem un citiem ārpilsētas darbarūķiem.
Lai ar tradicionālo benzīna motoru aprīkotam mocim pierīkotu velkošu priekšējo riteni, ir jāuzbūvē sarežģīta piedziņas sistēma, bet elektrociklam to var atrisināt ievērojami vienkāršāk. Kā „Ubco 2×2” gadījumā, kur katra riteņa rumbā atrodas pa elektromotoram (ar gaisa dzesēšanu). To summārā jauda ir 2 kW – cik var nojaust, tad aizmugurējais motors ir nedaudz jaudīgāks…
Enerģiju elektromotoriem nodrošina moča rāmja centrā novietota litija-jonu akumulatoru baterija ar 40 Ah kapacitāti. Kā liecina ražotāja informācija, ar vienu uzlādi „Ubco 2×2” spēj nobraukt 100-150 km pa cieta seguma ceļiem vai 70-90 km bezceļā.
Tā maksimālais pārvietošanās ātrums ir 45 km/h.
Patiesībā gan „Ubco 2×2” nav nemaz tik prasts kā izskatās. Tā priekšējai dakšai ir „RST” 36 mm regulējamas cietības hidropneimatiskie amortizatori, bet aizmugurē – „DNM” monoamortizators ar maināmiem darba režīmiem. Elektrocikla efektīvu kontroli nodrošina „Tektro” bremzes ar 180 mm diskiem. Tā kravnesība – 174 kg.
Starp citu, rēķinoties ar lauku dzīves specifiku, „Ubco 2×2” aprīkojumā ir ne tikai USB pieslēgvieta, bet arī 12V rozete, no kuras vajadzības gadījumā var darbināt dažādu sadzīves elektrotehniku.
Slaids un Nīls jau ir uzsākuši sava „Ubco 2×2” mazsērijas izgatavošanu. Tāds elektrobaiks bāzes komplektācijā maksā aptuveni 6300 eiro.