Vācu tūninga ateljē „Väth” nolēmuši, ka „karstais” hečbeks „A 45 AMG” pārtikušam birģerim tomēr varētu būt par švaku, tādēļ to vēl nedaudz pilnveidojuši.
Pirmkārt, kompānija iesaka nomainīt izplūdes sistēmu, turklāt piedāvājumā ir vairāku konfigurāciju izpūtēju sistēmas. Otrkārt, automobilim tiek par 65 mm „nosēdināta” piekare un pēc klienta izvēles uzlikti 19 vai 20-collīgi riteņi. Treškārt, ir paredzēti nopietni aerodinamikas uzlabojumi – papildu spoilera „lāpsta” zem priekšējā bufera, pazemināti sliekšņi un jau visai nopietns antispārns jumta aizmugures daļā.
Taču, protams, galvenais ir jau tā „dūšīgā” divlitru turbomotora tūnings.
Jau oriģinālajā „AMG” versijā tas attīsta ļoti respektablus 360 ZS, bet „Väth” motoristi iemanījušies dzinēja jaudu palielināt vēl par 65 ZS. Automobiļa dinamiskie parametri pagaidām netiek atklāti, tāpat kā cena. Tā tiks precizēta jau šēžot pie darījuma galda ar potenciālo klientu – atbilstoši viņa finansu portfeļa biezumam un konkrētā auto komplektācijai.