Apvienoto Nāciju organizācijai nācies revidēt likumdošanu, lai uz ceļiem legāli varētu izbraukt automobiļi, kuri pārvietojas bez cilvēka palīdzības.
Cita starpā izmaiņas vajadzēja veikt vienā no pamatdokumentiem – Vīnes konvencijā par ceļu satiksmi.
Līdz šim pašgājēju-automobiļu izmantošanu nepieļāva konvencijas astotais pants, kurā bija noteikta prasība, lai vadītājs pastāvīgi kontrolētu savu transportlīdzekli. Proti, tas nepieļāva „gudro” automobiļu pārvietošanos bez vadītāja līdzdalības. Tagad šis juridiskais šķērslis ir likvidēts. ANO apstiprināja, ka ir pieļaujamas automātiskās vadības sistēmas,
tikai ar atrunu, ka vadītājs var vajadzības gadījumā tās momentā apturēt.
Šo likumdošanas iniciatīvu aktīvi atbalstīja Vācijas, Francijas, Itālijas, Austrijas un Beļģijas pārstāvji. Tādējādi šajās valstīs būtībā ir tikusi legalizēta un ir iespējama pašgājēju-automobiļu pārvietošanās pa koplietošanas ceļiem. Nozares speciālisti uzskata, ka šīs likumdošanas izmaiņas veicinās šādu automobiļu attīstību, jo jau tagad tādas kompānijas kā „Google”, „Daimler”, „Volvo”, „Continental” un „BMW” testē pašgājēju spēkratu prototipus.
Taču tagad esam nonākuši pie citas problēmas. Pirms ražotāji sāk sērijveidā tiražēt pašgājējus automobiļus, mums vajadzētu tikt skaidrībā ar leksiku. Proti, vārds „automobilis” tulkojumā no latīņu valodas jau nozīmē „pats pārvietojas”. Kā tad mēs sauksim tos braucamrīkus, kas spēs pārvietoties vispār bez cilvēka līdzdalības?