FOTO: „AutoMedia.lv” ielūkojas kluba „BMW E46” iknedēļas tusiņā

01 - Kluba e46 tuss

Autoklubu arī Latvijā ir ne mazums. Taču, ceru piekritīsit, ka „BMW” fani ir īpaša publika. Turklāt, šķiet aktīvākie un ikdienā pamanāmākie ‘tusētaji’, ja ar to saprotam ne tikai dažus kluba pasākumus  gadā, bet regulāru dažāda līmeņa kopā nākšanu. Turklāt „BMW” zīmola spēkratu fani ir izveidojuši ne vienu vien klubu…

„AutoMedia.lv” ap novembra vidu sarīkoja tādu kā izlūkgājienu un pavēroja „BMW E46” kluba iknedēļas tusiņu. Uz tiem parasti nesalasās daudz dalībnieki (vidēji no aptuveni 20 līdz 30 automobiļi), taču tā kā E46 īpašnieku un fanu ir ļoti daudz, šāds pasākums tiek aizvadīts katru nedēļu.

E46 fanu tikšanās tradicionāli notiek Rīgā ceturtdienu vakaros.

Pulcēšanās parasti norit kāda lielveikala (lai nepievērstu, mūsuprāt, lieku kādu valsts vai citu instanču uzmanību, neminēsim šeit kura) daudzstāvu autostāvvietā. Kad noteiktais gaidīšanas laiks iztecējis spēkratu un to uzlabošanas jeb vismaz izskaistināšanas sarunās, jociņos un vienkārši pļāpās, sabraukušie (auto īpašniekus parasti pavada draugi) dodas kopīgā izbraucienā pa Rīgu. Uzdevums tajā – pilsētas satiksmē saglabāt kopīga brauciena jeb marša raksturu. Tātad – aizmugurējiem neatpalikt no kolonnas galvgaļa. Un kā ar luksoforiem un citiem satiksmes noteikumiem, noteikti gribēs zināt tie, kuri nav „BMW” fanu kultūras inficēti, vai ne? Turklāt vēl ņemot vērā vispārējo priekšstatu, ka tieši „BMW” braucēji ir vieni no lielākajiem delveriem…

21 - Kluba e46 tuss

Neslēpsim – uz satiksmes noteikumiem ‘acis tiek pievērtas’. Kavalkādes aste nereti krustojumā ‘aizšauj’ uz sarkanā. Tiesa, saprāta robežās, ko ikdienā itin bieži, būsim godīgi, piekopj arī visu citu marku automobiļu lietotāji. Ar atļautā ātruma pārsniegšanu iet līdzīgi. Ja nu luksofors tomēr atšķeļ jūtamu peletona daļu, tiek piebremzēts un atpalicēji pagaidīt. Tā ka – nekas aplam ekstrēms vismaz „ AutoMedia.lv” ‘ciemošanās’ reizē novērots netika. Protams, kad norit tāds kolektīvs brauciens, tas jau pats par sevi ierasti raibajā satiksmes plūsmā kļūst pamanāms un arī grēciņi šķiet uzkrītošāki. Alkohols? Līdzbraucēji jau ‘ievelk’ gan pa aliņam vai kādam kokteilītim, taču stūres vīrus malkojam grādīgos nenācās manīt.

Kā pasākuma ‘odziņa’ laikam allaž tiek meklēta kāda vietiņa, kur ‘pavingrot’ – paslidināties, riepas padedzināt un izrādīties. Parasti tas ir kāds lielāks pilsētas stāvlaukums. Tiesa, nereti gadoties, ka šīs nodarbības pārtrauc laukumu saimnieki un reizēm arī kārtības sargi policistu formās.

Uzziņai: E46 ir „BMW 3.Series” ceturtās paaudzes modeļa rūpnīcas kods. E46 ražošanā tika ieviests 1998.gadā, nomainot priekšgājēju E36. Tika izlaistas četru modifikāciju virsbūves – sedan, coupe, touring un cabrio. Kā pēdējais no konveijera 2007.gadā tika noņemts kabriolets.

Piebildīsim, ka E46 kluba tusiņiem līdzīgus katru nedēļu, tikai trešdienās aizvada arī Latvijas „BMW E36” kluba aktīvisti.

Birkas: