2015. gada pirmajā ceturksnī komerciālo transportlīdzekļu segmentā Eiropā „Ford” zīmols ir ieņēmis pirmo vietu, pateicoties palielinātajai pircēju interesei par jauno un paplašināto „Transit” saimi.
Šā gada pirmo trīs mēnešu laikā 20 tradicionālajos Eiropas valstu tirgos „Ford” pārdeva 70 646 komerciālos transportlīdzekļus, t.i., par 42,4% vairāk nekā pagājušā gada pirmajā ceturksnī. Tirgus daļa šajā laikā sasniedza 13,3% atzīmi (+2,8%).
Pašlaik „Ford” ir nodrošinājis lielāko tirgus daļu segmentā pēdējo 20 gadu laikā.
„Spēcīgais komerciālo transportlīdzekļu pārdošanas apjoma pieaugums turpinājies visu pirmo ceturksni, pateicoties jaunajam „Transit” klāstam, kas ietver četrus modeļus,“ skaidro „Ford of Europe” pārdošanas daļas viceprezidents Pīters Flīts. „Mēs esam pilnībā atjaunojuši savu komerciālo transportlīdzekļu modeļu gammu. Tas, ka no 2012. gada septītās pozīcijas šobrīd tirgū esam izvirzījušies pirmajā pozīcijā, parāda – mēs sniedzam klientiem to, ko viņi vēlas.”
Kopējais pieprasījums pēc „Transit” un „Transit Custom” modeļiem ir pieaudzis par 27%. Pirmajā ceturksnī pārdots vairāk nekā 45 000 vienību, turklāt „Transit Connect” tirdzniecības apjoms pieaudzis par 69%. Bez tam pārdotas arī 4400 „Transit Courier” (pirmais mazais „Transit” modelis) vienības.
Arī „Ford Ranger” noslēdza ceturksni ar labiem rezultātiem, ar 6578 pārdoti automobiļiem ieņemot pirmo vietu savā segmentā. Tas ir par 46% vairāk nekā līdzīgā laika posmā pagājušajā gadā.
„Ford” komerciālo transportlīdzekļu pasūtījumu skaits pirmajā ceturksnī kopumā pieauga par 87%, salīdzinot ar 2014. gadu.