„Goodyear” izlaiž jaunas kravas automašīnu ziemas riepas

ULTRA GRIP MAX D_315-80 R22.5_view2_3-4 Name on top

„Goodyear” laidis klajā jaunas kravas automašīnu ziemas riepas „Ultra Grip Max”, ziņo uzņēmuma sabiedrisko attiecību nodaļa. Jaunajām riepām esot par 40% labāka saķere, kad tās nodilušas līdz pusei, kā arī par 15% lielāks nobraukuma potenciāls, norāda ražotājs.

Pilns „Utra Grip Max” komplekts kravas automobilim ietver trīs riepas versijas – stūres ass riteņiem paredzēto riepu „Utra Grip Max S”, piedziņas ass riepu „Utra Grip Max D” un piekabju riepu „Utra Grip Max T”. Tās ir riepas speciali kravas automašīnām ziemas apstākļos, ko apliecina oficiālais 3-Peak-Mountain-Snowflake (3PMSF) simbols, kas norāda – riepas piemērotas lietošanai lielā sniegā, un ar simbolu “M+S”. Tiek pagalvots, ka jaunās „Utra Grip Max” ziemas riepas nodrošina labu saķeri aukstajā sezonā pat tad, ja tās ir jūtami nodilušas. Piebilstams, ka 3PMSF ir augstākais atzītais kravas automašīnu ziemas riepu standarts.

„Utra Grip Max” atbilstot simbola 3-Peak-Mountain-Snowflake prasībām pat ar 50% nodilumu.

Līdz ar jaunajām „Utra Grip Max” riepām tiek ieviestas arī divas jaunas „Goodyear” tehnoloģijas: IntelliMax bloku tehnoloģija un IntelliMax malu tehnoloģija. Tās nodrošinot jaunajām kravas automašīnu ziemas riepām uzlabotu saķeri visā riepas kalpošanas laikā.

IntelliMax bloku tehnoloģija ietver gareniskus rombveida blokus ar dažādu dziļumu konturētām rievām, kas nodrošina atšķirīgu cietību dažādās bloka vietās un maksimālu rievu atvēršanos saskarē ar virsmu, uzlabojot saķeri ar sniegu un ledu. Kad riepa saskaras ar ceļu, konturētās rievas ‘saslēdzas’, nodrošinot vienmērīgu nodilumu un lielu nobraukuma potenciālu.

Savukārt IntelliMax malu tehnoloģija iekļauj pakāpeniski sašaurinātus rievu leņķus, kas tādējādi veido daudz ‘satverošu’ malu optimālai riepas saķerei ar ceļu (it īpaši uz slidenām virsmām).

„Utra Grip Max S” stūrējošās ass riepas nodrošina auto stabilitāti pagriezienos un bremzēšanu uz apsnigušiem un apledojušiem ceļiem, ļaujot turpināt ceļu pat skarbākajos ziemas apstākļos. Tām ir par 5% labāka saķere sniegā un tāds pats nobraukuma potenciāls kā priekštecim „Goodyear Ultra Grip WTS”. Turklāt par 50% nodilušām riepām ir par 30% labāka saķere nekā priekštecim.  Utra Grip Max S” pirmie pieejamie izmēri būs 315/80R22.5 un 315/70R22.5 (lielas noslodzes versija).

Arī jauno piedziņas ass riepu „Utra Grip Max D” (attēlā augšā) galvenā priekšrocība esot spēja saglabāt labu saķeri sniegā, pat ja riepa ir nodilusi. Salīdzinot ar iepriekšējo versiju, jaunajām „Goodyear” ziemas riepām ir par 40% labāka saķere sniegā, kad protektors ir nodilis par 50%. Iespaidīgo saķeri, kas saglabājas līdz pat riepas kalpošanas laika beigām, nodrošina jauna protektora rievu formas tehnoloģija. Tā kā to vēl papildina dziļo ‘lāpstiņu’ tehnoloģija, „Utra Grip Max D” atbilst 3PMSF prasībām, kad protektors ir nodilis par 50%. „Utra Grip Max D” nobraukuma potenciāls ir par 15% lielāks nekā priekštecim. Jaunās riepas „Utra Grip Max D” pirmie pieejamie izmēri būs 315/80R22.5 un 315/70R22.5.

Riepa piekabēm "Ultra Grip Max T"

Riepa piekabēm “Ultra Grip Max T”

Protams, sniegumā atpalikt nedrīkst arī jaunās piekabju riepas „Utra Grip Max T”. Tās nodrošina sānisko stabilitāti un saķeri sniegā. „Utra Grip Max T” protektoru raksturo robusti sānu elementi, piecas zigzagveida rievas un liels skaits mazu S veida rieviņu. Protektors nodrošina labu saķeri, it īpaši uz apsnigušiem un apledojušiem ceļiem, kā arī palīdz saglabāt šīs īpašības, riepām nodilstot. Jaunās Goodyear piekabju ziemas riepas ir pieejamas divos iecienītos izmēros: 385/55R22.5 160K (158L) un 385/65R22.5 160K (158L).

Birkas: