Šādu no entomoloģijas aizlienētu apzīmējumu gribas izmantot, runājot par „Sisu E11” – kravas mašīnu ar desmit riteņiem.
Laikā, kad visi riteņi ir zemē, automobiļa riteņu formula ir 10×4, proti, tam ir divi velkošie tilti. Taču interesantākais ir tas, ka „Sisu Auto Trucks” konstruktori iemācījuši savam lolojumam pacelt trīs no piecām asīm. Tas ļauj visai būtiski ietaupīt degvielu, kā arī pasaudzēt riepas un šasijas mezglus. Atkarībā no mašīnas noslogojuma vadītājs var izlemt kāda riteņu atbalsta konfigurācija konkrētajā situācijā ir nepieciešama.
Tā, piemēram, transportējot grants karjerā pilnu kravu, automobilis izmanto visu savu atbalsta un piedziņas potenciālu, t.i., riteņu formulu 10×4. Kad tas izrāpjas uz ceļa vienu velkošo asi var atslēgt, tādējādi pārejot 10×2 režīmā. Savukārt pie neliela kravas slogojuma, bet sarežģītos braukšanas apstākļos, paceļot augšup nevajadzīgo velkošo asi (8×2), var uzlabot mašīnas manevrētspēju. Un, protams, pārvietojoties bez kravas pa civilizētu ceļu, vadītājs paceļ mašīnai gaisā gan vienu velkošo riteņu pāri, gan divas stūrējošas asis un brauc ar to kā ar parastu divasu automobili.
Patiesībā šī sistēma nemaz nav jauna.
„Sisu” to izgatavoja jau pirms nepilniem desmit gadiem un laika gaitā joprojām pilnveido un modernizē. Interesanti, ka, lai gan tā ir praksē pierādījusi savu efektivitāti, citi industriālās tehnikas ražotāji līdz šim nav vēlējušies ieviest ko līdzīgu. Vienīgie, kas saviem modeļiem izmanto somu konstruktoru izstrādnes, ir holandiešu „Ginaf”.