Vācu kompānijas „ Volkswagen” komercautomobiļu nodaļa „Commercial Vehicles” starptautiskajā izstādē IAA Commercial Vehicle Show, kas durvis vērusi Vācijas pilsēta Hannoverē, pirmo reizi izrāda prototipu „VW Tristar”, kas demonstrē, kādi būs nākamās T6 paaudzes komercfurgoni jeb „Transporter”.
Ražotājs uzstāj, ka „Tristar” ir daudzfunkcionāls kā slavenie Šveices kabatas nazīši. Un šajā apgalvojuma ir daļa patiesības, jo koncepts sevī apvieno furgona un pilnpiedziņas pikapa īpašības. „Tristar” ir visai plaša dubultkabīne un kravas kaste, bet 4Motion pastāvīgā riteņu piedziņa apvienota ar mehāniski bloķējamu aizmugurējās ass diferenciāli, kā arī par 30 mm palielinātu klīrensu.
Interesanti, ka prototips ‘piebāzts’ ar šādam darbarūķim it kā netipiski modernu aprīkojumu.
Salonā ir 20 collu ekrāns ar galdu un augstas klases videokonferences un skaņas sistēma, kā arī dažādi grozāms un bīdāms kā autovadītāja, tā arī blakussēdētāja sēdeklis. Iekārtojums un aprīkojums padara „Tristar” par gana glaunu vietu, kur organizēt izbraukuma tikšanās ar biznesa klientiem. Tajā ir pat kafijas automāts!
No otras puses – nav ko brīnīties, ja atceramies, ka T sērijas salīdzinoši utilitārajam pamatmodelim „Transporter” ar gadiem pievienojās ne tikai komfortablāk iekārtotais „Caravelle”, bet arī biznesklases līmeņa busiņš „Multivan”.
„„Tristar” apvieno sevī vēl nekad iepriekš nepieredzētu pašreizējās T sērijas aprīkojumu,” ka prototips ir jaunās T sērijas priekšvēstnesis atklāšanā neslēpa „Volkswagen Commercial Vehicles” valdes priekšsēdētājs Ekhards Šolcs.
„Tristar” gabarīti ir 4788 x 2320 x 2066 mm un tas komplektēts ar 2,0 litru TDI turbodīzeli, kam ir 204 Zs jauda un 450 Nm maksimālais griezes moments. Līdz 100 km/h „Tristar” spējot ieskrieties 10 sekudēs.
Piebildīsim, ka pirms 30 gadiem „Volkswagen” jau bija radījis līdzīgu daudzfunkcionālu automobili ar toreizējo Syncro pilnpiedziņu.