Hannoveres izstādē debitē jaunas paaudzes T4 jeb Transporter

Volkswagen komerctransports prezentē pilnīgi jauno Transporter pasaules pirmizrādē, kas notiks izstādē IAA Transportation Hannoverē (17.-22. septembris). Pirmo reizi Transporter vēsturē šis daudzfunkcionālais transportlīdzeklis uzņēmumiem, kurjeriem un autoparku operatoriem jau no rūpnīcas būs pieejams arī kā plug-in hibrīds un elektriskais transportlīdzeklis, līdztekus modeļiem ar turbo dīzeļdzinēju. Turklāt papildus septītās paaudzes Transporter tirgū tiek piedāvāts arī jaunais Caravelle. Jaunā Bulli paaudze ir pārņēmusi savu veiksmīgo priekšgājēju DNS un pārnesusi to uz mūsdienām.

Furgons, kas piemērots ikvienam

Pašreizējā, septītās paaudzes furgonu klāstā ir trīs transportlīdzekļi – jaunais Transporter, Multivan un ID. Buzz. Transporter produktu līnija iedalās divās kategorijās: komerctransports un Caravelle sērija. Multivan šajā klāstā ir atpūtas un biznesa vajadzībām paredzēts furgons, kas tirgū tiek piedāvāts arī kā jauna dizaina California kemperis. Tikmēr pilnībā elektriskie ID. Buzz un ID. BuzzCargo strauji kļūst par pirmajām elektriskās mobilitātes ikonām. Visas trīs Volkswagen furgonu modeļu sērijas kopā tirgū veido visplašāko furgonu, mikroautobusu un kemperu klāstu savā klasē.

Viss ir iespējams

Jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu klāsts ir ļoti plašs. Transporter ir pieejams kā kravas furgons ar dažādām starpsienām un sēdekļu konfigurācijām, divām garenbāzēm un diviem jumta augstumiem.

Papildus efektīviem turbo dīzeļdzinējiem ar priekšējo riteņu piedziņu un pilnpiedziņu ir pieejami arī plug-in hibrīdi un elektriskās piedziņas.

Kombi (pasažieru pārvadāšanai) un ekskluzīvākais Caravelle (maršruta mikroautobuss, lielas ietilpības taksometrs, Volkswagen mikroautobuss ģimenēm) arī ir pieejami ar divām dažādām garenbāzēm. Unikāls šajā segmentā un raksturīgs Bulli variants ir transportlīdzeklis ar kravas platformu un dubulto kabīni. Transporter un Caravelle ir pieejami arī PanAmericana apvidus versijā.

Piemērots piedziņas sistēmu klāsts mūsdienām

Septiņu efektīvas piedziņas versiju jauda ir no 81 kW (110 ZS) līdz 210 kW (286 ZS). Pirmo reizi piedziņu klāstā līdzās trim turbo dīzeļdzinējiem (TDI) tiek piedāvāts arī plug-in hibrīds (eHybrid) un trīs elektriskās piedziņas (e-Transporter un e-Caravelle). Divi no TDI modeļiem ir pieejami arī ar 4MOTION pilnpiedziņu.

Ievērojami labāki visās jomās

Salīdzinot ar iepriekšējo modeli (T6.1), Transporter un Caravelle piedāvā ievērojami vairāk vietas, lielāku kravnesību un lielāku vilkšanas jaudu. Kravas furgona ar standarta garenbāzi un jumtu kravas nodalījuma ietilpība ir palielinājusies par vairāk nekā 10% – līdz 5,8 m3.

Volkswagen Transporter_3

Ar pagarinātu garenbāzi un augsto jumtu kravas furgona kravas nodalījuma ietilpība ir palielināta līdz 9 m3. Modeļa ar pagarinātu garenbāzi kravas nodalījumā ietilpst trīs eiropaletes. Arī maksimālā  kravnesība ir palielināta līdz 1,33 tonnām (par 0,13 tonnām vairāk). Volkswagen ir palielinājis arī maksimālo piekabes svaru, kas tagad atkarībā no piedziņas sistēmas un modeļa var sasniegt pat 2,8 tonnas (iepriekš 2,5 tonnas).

Ergonomiska darba vieta

Autovadītāja un pasažieru darba vietas ir ievērojami uzlabotas. Pilnībā jaunajā kabīnē Volkswagenkomerctransports ir apvienojis digitālos displejus un vadības ierīces ar izturīgiem cietiem slēdžiem, tādējādi transportlīdzekļus profesionāļi var viegli un droši lietot jebkurā situācijā.

Volkswagen Transporter_4

Tas iekļauj arī dažādu USB-A, USB-C un 12 V pieslēgvietu, kā arī 230 V kontaktligzdu integrāciju vadītāja sēdeklī, kas ļauj uzlādēt dažāda veida instrumentus un ierīces. Plug-in hibrīda un elektriskos modeļus iespējams aprīkot ar divām papildu 230 V kontaktligzdām kravas nodalījumā, bet to kopējā jauda sasniedz 2,3 kW. Jaunākās paaudzes asistenta un apgaismojuma sistēmas jūtami uzlabo drošību un komfortu.