„Hyundai” startē komerctransporta tirgū

Hanoverē notikušajā komerctransporta izstādē „IAA-2014” korejiešu ražotājs „Hyundai” prezentēja daudzfunkcionālo furgonu „H350”.

Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, „H350” ir veidots speciāli Eiropas tirgum. Tas tiks piedāvāts trijos variantos – kā kravas furgons, pasažieru autobuss un pārbūvei sagatavota kravas šasija ar kabīni. Furgona versijā automobiļa pilna masa ir 3,5 t (kravnesība līdz 1,4 t), bet autobusam – 4,9 t.

Hyundai_h350_1

Korejiešu furgons ir ieguvis „Hyundai” zīmīgo korporatīvo „seju”, ko veido sešstūra radiatora reste un lieli stūraini starmeši ar integrētām dienas gaitas LED gaismu sekcijām. Kopumā tas izceļas ar uzsvērti lietišķu izskatu, tuklāt automobiļa aerodinamiskās pretestības koeficients ir tikai 0,369.

Klientu izvēlei tiks piedāvāti divi bāzes garumi – 3435 un 3670 mm – un attiecīgi arī divas atšķirīga garuma (5,5 un 6,2 m) virsbūves. Proti, kravas nodalījuma lietderīgais tilpums iespējams robežās no 10,5 līdz 12,9 m3.

hyundai-h350-furgoneta-14

Pateicoties 1279 mm platumam, pa kravas nodalījuma sānu durvīm brīvi var iekraut standarta eiropaleti. Aizmugurējās durvju vērtnes ir atveramas 180 un 270 grādu leņķī.

„H350” pasažieru versijā izceļas ar garāko salonu (3738 mm)

un lielāko bagāžas nodalījumu šajā segmentā. Busiņā var iekārtot līdz 15 sēdvietām ar 798 mm soli starp sēdekļiem. Pasažieru ērtībām zem labās puses sānu durvīm ierīkots izbīdāms pakāpiens.

Hyundai_h350_3

Starp citu arī „H350” kabīne ir viena no apjomīgākajām klasē. Tā izceļas ar lielāko augstumu (1414 mm) un apjomīgāko telpu kāju rajonā (1071 mm). Iespējama gan divvietīga, gan trīsvietīga kabīnes versija. Vadītāja sēdeklim ir astoņu diapazonu regulācija un papildu aprīkojumā tiek piedāvāta arī apsildes funkcija.

„Hyundai H350” ir aizmugurējo riteņu piedziņa. Par spēka agregātu kalpo 2,5 l CRDi turbodīzelis, kas tiek piedāvāts divās jaudas versijās – ar 150 un 170 ZS. Abas tiek komplektētas ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Degvielas patēriņa samazināšanai, dzinējs ir aprīkots ar elektronisko „start-stop” sistēmu, bet vadītājam ekonomisku braukšanas režīmu palīdz ievērot panelī uzstādītais pārnesumu maiņas indikators.

Hyundai_h350_4

Ražotāja pārstāvji uzsver, ka „H350” ir bagātīgs aktīvās un pasīvas drošības sistēmu aprīkojums. Bāzes komplektā bez tradicionālās ABS ietilpst arī palīgsistēma braukšanas uzsākšanai pret kalnu (HSA). Bet par papildu samaksu tiek piedāvāta arī gaitas stabilitātes sistēma (VDC), avārijas bremzēšanas palīgsistēma (HBA), sistēma, kas pasargā automobili no apgāšanās (ROM), līniju šķērsošanas brīdinājuma sistēma (LDS), parkošanās asistents, atpakaļskata kamera u.c.

„H350” tiks ražots „Hyundai” filiālē Turcijā, un tirdzniecībā tas nonāks 2015. gada sākumā.

hyundai-h350-furgoneta-10

Birkas: