Krīzē vācieši kļūst vēl uzticīgāki savējiem

Volkswagen commercial

Katrs trešais Vācijā reģistrētais jaunais pilsētas piegāžu mikroautobuss, pasažieru pārvadāšanas transportlīdzeklis un pikaps 2012.gadā bijis zīmola „Volkswagen Commercial Vehicles” automobilis, ziņo ražotājs.

Vācijas iekšējā tirgū „Volkswagen Commercial Vehicles” kārtējo reizi ieņēma vadošo pozīciju ar 33,9% tirgus daļu (pērn 32,5%). Kopumā „Volkswagen” dzimtenē tika reģistrēti 127 200 pilsētas piegāžu mikroautobusu, pasažieru pārvadāšanas transportlīdzekļu un pikapu. Tas ir vairāk nekā trešadaļa no visā Eiropā realizētajiem „Volkswagen” komercautomobiļiem.

Vislielākais pieprasījums bijis pēc „VW Caddy” un „VW T5” modeļiem.

Eiropā kopumā ticis pārdots 301 000 jaunu „VW Caddy”, T5, „Crafter” un „Amarok” modeļu, kas pilsētas piegāžu mikroautobusu, pasažieru pārvadāšanas transportlīdzekļu un pikapu tirgus daļā bija 18,3% jeb gandrīz katrs piektais auto no kopējā tirgus.

2012.gadā kārtējo reizi veiksmīgākais modelis Eiropā bija T5 – tika reģistrēti 127 600 jaunu šī modeļa automobiļu, kas ir 26,9% no tirgus. Arī Vācijā šī modeļu sērija apstiprināja, ka atrodas augšgalā. Tur tika reģistrēti 58 700 jaunu šī modeļa automobiļu, kas ir 42,5% tirgus daļa šajā segmentā.

Eiropas Ekonomiskajā Zonā* 2012.gadā „Caddy” modeļu sērija sasniedza 120 650 jaunu automobiļu reģistrācijas atzīmi. Eiropas pilsētas piegāžu mikroautobusu, pasažieru pārvadāšanas transportlīdzekļu un pikapu segmentā tā ir pirmā vieta un 22,8% tirgus daļa. Arī Vācijā „Caddy viennozīmīgi bija segmenta līderis ar 48 800 jaunu automobiļu reģistrāciju un 48,7% tirgus.

*EEZ dalībvalstis, kā arī Īslande, Lihtenšteina, Norvēģija un Šveice.

"VW Caddy" saime

“VW Caddy” saime