Hannoverē notiekošajā starptautiskajā lauksaimniecības izstādē „Agritechnica” kompānija „Mercedes-Benz” prezentējusi jaunās paaudzes utilitāro kravinieku „Unimog”.
Ārēji jaunais modelis no līdzšinējā atšķiras citādas formas motora pārsegu, priekšējo buferi un sarežģītu lukturu kombināciju, kas apvieno halogēnu starmešus un LED dienas gaitas lampas. Salonā uzstādīta jauna daudzfunkcionāla stūre. Lai atvieglotu darbošanos ar piekaramajiem agregātiem, kabīnes priekšpusē uzstādīta kamera, kuras raidīto attēlu vadītājs var vērot paneļa monitorā.
Taču galvenie jaunumi atrodas zem kabīnes.
„Unimog” aprīkojumā tagad ir četru un sešu cilindru „Mercedes-Benz Blue Efficiency” turbodīzeļi, kas atbilst „Euro 6” ekoloģiskajiem standartiem. Piedāvājumā ir spēka agregāti ar jaudas diapazonu no 156 līdz 299 ZS. Vēl viens jaunums ir sinerģētiskā hidrostatiskā transmisija – pirmo reizi izmantota šādas klases automobilim. Tā darbojas komplektā ar mehānisko pārnesumkārbu un ļauj gaitā mainīt darba parametrus. Līdzšinējai transmisijai, lai pārslēgtu režīmus, bija nepieciešama īslaicīga automobiļa apstāšanās.
Bez tam „Mercedes” inženieri ir pilnveidojuši „Unimog” standarta hidraulisko sistēmu, kā rezultātā darbus ar piekaramajiem rīkiem iespējams veikt ar lielāku precizitāti. Turklāt tāpat kā līdz šim, pēc klienta pasūtījuma iespējams uzstādīt arī jaudīgāku hidraulisko sistēmu „VarioPower”.
Otrs „Mercedes-Benz” jaunums Hannoveres izstādē bija lauksaimniecības specifikācijā sagatavots smagās klases vezumnieks „Arocs 2042AS”, aprīkots ar 421 ZS („Eiro 6”) dīzeļdzinēju, „PowerShift 3” automātisko pārnesumkārbu un pastāvīgu četru riteņu piedziņu. Lauku versijā tas lepojas ar platākām riepām ar sevišķi rupju protektoru, kas atvieglo darbu lauka apstākļos. Aprīkojumā ir sadales kārba, no kuras var tikt darbinātas piekaramās darba mašīnas.