„Opel” ziņo, ka kravas un pasažieru furgons „Movano” tagad pieejams ar degvielu taupīt līdzošo Start/Stop sistēmu, kas automātiski noslāpē un atkal iedarbija dzinēju pie luksoforiem vai piespiedu apstāšanās reizēs sastrēmumos.
Start/Stop sistēma ir pieejama kombinācijā ar manuālo transmisiju visām 2,3 litru CDTI dīzeļdzinēja 100 un 125 ZS furgona versijām. Tā samazina degvielas patēriņu un kaitīgās emisijas par līdz pat 8% salīdzinājumā ar tādiem pašiem modeļiem bez Start/Stop sistēmas, norāda ražotājs. Piemēram, „Movano” pasažieru versija ar īso riteņu bāzi un zemo jumtu pēc rūpnīcas datiem tagad patērē vien 6,7 l/100 km un izdala 176 g/km CO2.
Pagaidām gan netiek ziņots, kā ieviestie uzlabojumi ietekmēs „Movano” cenu.
Līdz ar to šis komercpārvadāju auto, kas pieejams ar dažādu riteņu bāzi un ietilpību, kā arī aprīkojams gan ar atsevišķu kravas telpu un dažādām bortu sistēmā, tagad kļuvis vēl interesantāks klientiem, kuriem galvenie automašīnas iegādes priekšnoteikumi ir zemas ekspluatācijas izmaksas un draudzīgums pret apkārtējo vidi.
Vēl „Movano” uzlabots, par 15% palielinot vilktspēju aizmugures piedziņas (RWD) šasijas versijām gan ar vienkāršo vadītāja kabīni, gan ar dubulto kabīni. Vilktspēja (ar bremzēm) tikusi palielināta no 3 līdz 3,5 tonnām. Tas nozīmē, ka šie divi „Movano” varianti tagad ir piemēroti smagāku kravu vešanai.
Savukārt visām 3,5 tonnu kravas furgonu un šasiju ar vadītāja kabīni priekšpiedziņas versijām ieviesta pneimatiskā piekare, kas atvieglo piekļūšanu kravas telpai. Tā ļauj pacelt automobili par 7 cm nekā standartā un par veseliem 20 cm zemāk. Tādējādi tagad kravu izkraut un iekraut ir vieglāk. Turklāt pneimatiskā piekare ir darbināma ar pulti, vadītājam atrodoties ārpus auto un spējot ērti kontrolēt veiktās darbības.
Papildus „Movano Combi” ieviesta versija ar logiem līdz pusvirsbūvei. Šādam „Movano” ir M1 pasažieru automobiļa tipa apstiprinājums, līdz ar to apdrošināšanas izmaksas un nodokļi ir zemmāki. Kā alternatīvu klienti var izvēlēties arī viscaur stikloto pasažieru furgona versiju, kas arī ietilpst M1 tipa klasifikācijā.
Jāatgādina, ka „Opel Movano” faktiski ir tāds pats kā „Renault Master” (arī „Nissan Interstar”), jo „Opel” komerctransportu neizstrādā, bet „aizņemas” no „Renault” un „Fiat” (jauno „Opel Combo”). Tādēļ potenciālajiem interesentiem nenāks par skādi arī pie „Renault” dīleriem noskaidrot, vai augstāk minētie uzlabojumi attiecas tikai uz „Movano”, vai to pašu piedāvās arī „Master”.