Populārais „Multivan” iegūst versiju „Alltrack”. Tiesa – pagaidām koncepta statusā

Multivan Alltrack

Vācu autoražotāja “Volkswagen” komerctransporta nodaļa „Volkswagen Commercial Vehicles” Ženēvas izstādē izrāda uz populārā furgona (MPV) „Multivan” veidotu konceptu “Alltrack”, kas aprīkots ar 4Motion pilnpiedziņu un teju dzīvošanai iekārtotu salonu.

Ceļošanai vai vienkārši gariem pārbraucieniem piemērotais “VW Multivan Alltrack” nokomplektēts ne tikai ar leduskapi, bet tajā ir faktiski īsta miniatūra virtuve ar neiztrūkstošu gāzes plīti, izlietni un ūdens rezervuāru. Salona grīda veidota no īsta koka, bet sēdekļi, kuru izvietojumu iespējams visvisādi variēt, pārvilkti ar ādu. Grīdas sliežu sistēma nodrošina salona telpas daudzpusību. Turklāt virtuvūves saimniecību var izmantot pat ārpus automobiļa, jo tā viegli demontējama.

Lai arī ceļojumu furgoni uz „Transporter” bāzes ir tāda kā „Volkswagen” vizītkarte,

vēl nav īsti zināms, vai „Alltrack” šādā formātā nonāks ražošanā.

Taču ražotājs uzsver, ka koncepts modelēts, ņemot vērā klientu pieprasījumu, jo katrs piektais Eiropā pārdotais „Volkswagen” komercautomobilis tiekot pasūtīts ar visu riteņu piedziņu.

Multivan Alltrack_interior

Paaugstināts klīrenss un pilnpiedziņa padara „Alltrack” piemērotu braukšanai arī pa sliktiem ceļiem un līdz zināmai robežai pat bezceļu apvidū, bet salona apjoms nodrošina visai pieklājīgu līdzi paņemamu bagāžas daudzumu.

Šis MPV tipa transportlīdzeklis izstādē komplektēts ar 2,0 l TDI 180 Zs dīzeļdzinēju, septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu, bet 4Motion pilnpiedziņas pamatā ir „Haldex” daudzplākšņu sajūgs, kas griezi novada arī aizmugures riteņiem. Auto uzbraukšanas leņķis ir 21°, bet nobraukšanas leņķis – 15°. Vienīgi greznie 19 collu riteņu diski gan vairāk piemēroti izstādes stendam, nevis skarbākiem piedzīvojumiem ārpus ceļiem.