Populārie komercauto „Renault Master” ieguvuši efektīgākus dzinējus

Renault-Master-France-December-2011

Franču kompānija „Renault” kārtējo reizi modernizējusi savus populāros darba zirdziņus „Master”, kas 2012.gadā Eiropā savā segmentā aizņēma 13,4% tirgus daļu. Kopš pirmās paaudzes modeļa nonākšanas tirgū 1980.gadā, „Master” vienmēr ticis ražots SOVAB Batīlijas rūpnīcā, kur nu jau kādu laiku tiek ražoti arī analogi „Opel” un „Nissan” modeļi.

„AutoMedia.lv” jau ziņoja, ka „Opel Movano” ieguvis dzinēja automātiskas slāpēšanas sistēmu Start/Stop, kā arī citus uzlabojumus. „Opel” preses dienests bija pasteidzies pirmais izplatīt paziņojumus, bet, kā jau „AutoMedia.lv”, vēstot par „Movano”, iepriekš minēja, arī „Master” ieguvis analogus uzlabojumus, tagad ziņo arī „Renault”.

Jau 2013.gadā uzlabotie „Master” būs pieejami ar jaunajiem Energy dCi 100 un 125 Zs dzinējiem, ko raksturo ievērojami uzlabojumi degvielas ekonomijas jomā (līdz pat 1 litram mazāk uz 100 km) un CO2 emisijās (līdz pat 26 gramiem mazāk CO2 uz km). „Master” šodien uzrāda vienus no labākajiem rezultātiem savā klasē – 7,4 litri degvielas uz 100 km un 195 grami CO2 uz km, teikts „Renault” paziņojumā.

Šis sasniegums ir divu līmeņu procesa rezultāts. Pērn “Renault” inženieri paziņoja, ka degvielas patēriņš samazināts par 0,6 litriem uz 100 kilometriem. Pēc tam šajos modeļos tika ieviesta arī stop-&-start tehnoloģija, kas ļāva degvielas patēriņu samazināt vēl vairāk.

Kopumā „Master” 2,3 litru dCi dzinējs tiek piedāvāts trīs dažādās jaudas versijās – 100, 125 un 150 zirgspēki.

Jau iespējams pasūtīt galvenās „Master” versijas”ar jaunajiem Energy dCi 100 un 125 dzinējiem. Papildus iespējams izvēlēties stop&start sistēmu, kuras cena Latvijā ir 357,00 LVL ar PVN.

2012-Renault-Master-1

Lai nodrošinātu minētos uzlabojumus, „Renault” inženieri strādājuši četros galvenajos virzienos:
- Siltuma vadības sistēma: ūdens dzesēšanas sistēma pielāgota, lai ātrāk sasniegtu nepieciešamo dzinēja temperatūru, tādējādi uzlabojot zinēja efektivitāti.
- Jauns eļļas sūknis un stūres pastiprinātāja sūknis ar maināmu kapacitāti, tādējādi samazinot degvielas patēriņu.
- Zemas rites pretestības riepas;
- Jauna, mazāk viskoza transmisijas eļļa.

2013.gada sākumā „Renault Master” dzinējos tika integrētas divas jaunas tehnoloģijas, lai saņemtu Energy atzīmi.

- Energy Smart Management jeb Gudrā Enerģija Vadības sistēma, kas ietver bremzēšanas laikā izdalītās enerģijas daļēju atgūšanu darbinot ģeneratoru tikai zema patēriņa brīžos.

- Stop-&-Start sistēma, kas izslēdz dzinēju, automašīnai apstājoties, tādējādi samazinot degvielas patēriņu, CO2 un izplūdes gāzes emisijas. Šī tehnoloģija sniedz maksimālu labumu braukšanas apstākļos pilsētā.

Birkas: , ,