„Renault Trucks” sagatavojuši komercautomobiļu saimes „Master” speciālu versiju būvdarbiem un celtniecības materiālu transportam.
Klientiem tiek piedāvāts „Master” pašizgāzējs-kravas automobilis un speciāli sagatavots furgons. Speciālo pilnveidojumu paketē „Building Trade Pro” ietilpst aprīkojums automobiļa papildu aizsardzībai, kā arī vadītāja komfortam.
Rēķinoties ar to, ka būvdarbu veicēji automobiļus bieži izmanto uz grants vai šķembu seguma ceļiem, „Master” virsbūves apakšdaļai uzklāta papildu elastīgas mastikas aizsargkārta, pastiprināts riteņu arku oderējums, bet priekšējais buferis aprīkots ar metāla aizsargu. Ja nepieciešama uzlabota auto caurgājība,
to iespējams aprīkot ar diferenciāļa automātiskās bloķēšanas sistēmu.
Lai uzlabotu vadītāja darba apstākļus, papildaprīkojumā tiek piedāvāts kabīnes saules „širmītis”, bet vadītāja sēdekli iespējams aprīkot ar amortizāciju.
„JPM” ražotās pašizgāzēja kravas kastes garums ir 320 cm, bet tērauda loksnes biezums 3 mm. Drošai korozijas aizsardzībai kaste ir cinkota un pārklāta ar ķīmiski stabilu pulvera krāsu.
„Master” furgons „Building Trade Pro” izpildījumā ieguvis dažus pilnveidojumus, kas padara ērtāku tā izmantošanu. Tā piemēram, aizmugurējās durvis ir pilnībā atveramas (par 270°), kravas nodalījumā ir mitruma un skrāpējumu drošs saplākšņa grīdas segums, kā arī cilpas kravas nostiprināšanai. Automobilis jau sērijveidā aprīkots ar piekabes āķi.
Furgona vadītāja sēdeklim var regulēt ne tikai tālumu un atzveltnes slīpumu, bet arī augstumu; stūre ir pieregulējama gan tālumā, gan augstumā. Radio regulācijas dublējošie taustiņi „iznesti” uz stūres, bet starp sēdekļiem novietots planšetdatoram paredzēts grozāms plauktiņš.
Pagaidām „Master” „Building Trade Pro” versijā ir pieejami tikai Francijā, bet jau vasaras nogalē „Renault” sola automobiļus piegādāt ieinteresētajiem klientiem arī citviet Eiropā.