Sekojot uzvarētāju tradīcijām, arī kravas automobiļu ražotājs „Renault Trucks” laidis klajā seglu vilcēja „Premium” speciālo sēriju „Truck Racing-2013”.
Šīs speciālās sērijas kravas mašīnu dizainā izmantota sacīkšu stilistika. Goda vietā uz paneļa zem priekšējā stikla rotājas 1.numurs, atgādinot par pagājušā gada uzvaru, un „Renault Trucks Racing” logotips. Vizuālo sportiskumu nodrošina arī sarkanie akcenti kabīnes krāsojumā, matēti melnais radiatora režģis un spoguļu korpusi, kā arī speciāla dizaina alumīnija diski.
Speciālā sērija veltīta „MKR Technology – Renault Trucks” komandas pagājušās sezonas uzvarai autošosejas Eiropas čempionātā kravas automobiļiem.
Līdzīgā stilā izdekorēts arī interjers – pelēks apdares pamattonis papildināts ar sarkaniem akcentiem, tostarp sarkanus sektorus ieguvusi arī auto stūre, bet dažādās redzamās vietās izcelti „Renault” sacīkšu departamenta logotipi.
Protams, maģistrālais seglu vilcējs „Premium Trucks Racing-2013” nav aprīkots ar 1160 ZS dzinēju kā tā sacīkšu līdzinieks, bet ar standarta „Renault DXi11” dzinēju, kas attīsta 460 ZS jaudu, un automatizēto „Optidriver+” transmisiju.
Taču kompānijas dzinēju nodaļas vadošais inženieris Maksimilians le Beks uzsver, ka abiem spēka agregātiem ir aptuveni 80% analogu detaļu – tāda ir FIA tehnisko noteikumu prasība.