„Renault Trucks” izrāda jauno brigādi

Beidzot baumu un zīlēšanas laiks ir pagājis un „Renault Trucks” nodevis atklātībai veselu saimi jaunās paaudzes kravas automobiļu.

Sagaidiet ar aplausiem – T sērija!

Renault_T

„T” no vārda „transporter”. „Renault Trucks” pārstāvji ziņo, ka uzņēmuma māteskompānija „Volvo Group” līdzšinējo smago vezumnieku „Premium” un „Magnum” pēcteča izstrādē ir investējusi vairāk nekā divus miljardus eiro. Tā sagatavošanas gaitā veikta apjomīga testu programma gan poligona apstākļos, gan pa dažādu Eiropas valstu un visatšķirīgākās kvalitātes ceļiem. Salīdzinājumā ar aizejošās paaudzes modeļiem „Renault” T sērijas jaunās aerodinamiski veidotās kabīnes, „Euro 6” prasībām atbilstoši dzinēji un pilnveidotā transmisija nodrošina līdz 5% degvielas ekonomiju.

Auto kabīne priekšpusē ir 235 cm plata, bet aizmugures daļā 250 cm, bet priekšējais stikls novietots 12% slīpumā, tādējādi būtiski samazināta gaisa pretestība.

Salona komforta ziņā jaunā T sērija neatpaliek no vecā „Magnum”.

T sērijas aprīkojumā „Renault” piedāvā divus „DTi” saimes dzinējus – ar 11 un 13 litru darba tilpumu.

Daudzi komentētāji dažādās publikācijās gandrīz vienbalsīgi uzsver, ka T sērijas automobiļi vizuāli padarīti ļoti kosmopolītiski. „Premium” labdabīgo „sejas grimasi” nomainījuši agresīvi vaibsti.

D sērija – lokālām preču piegādēm

Burts „D” no vārda „distributor” (piegādātājs). Tas stājas līdzšinējā vidējās klases karvinieka „Midlum” vietā.

Renault_D

Tam nav radikāli jauna konstrukcija, bet modernizēts un pilnveidots „Midlum”. Automobilis pieejams ar divu platumu – 2,1 un 2,3 m – kabīnēm. Turklāt šaurā var būt ar vienu vai divām sēdekļu rindām, savukārt platajai iespējama augstā modifikācija, kur virs sēdekļiem ierīkots guļvietas plaukts.

D sērijas piedāvājumā ir liela spēka agregātu daudzveidība. 8-litrīgo motoru var izvēlēties 250, 280 un 320 ZS versijā. Bez tam pēc klienta vēlēšanās automobili var aprīkot arī ar piecu vai pat trīs litru tilpuma dzinēju.

Speciāli celtniekiem – C sērija

Ar „C” turpmāk „Renault” modeļu saimē tiks apzīmēta celtniecības tehnikai paredzēto automobiļu sērija (no vārda „construction”). Tāpat kā D sērijai iespējami divi kabīnes platumi, bet galvenais, automobiļiem raksturīga kareivīgi augsta stāja, nopietni pastiprināta piekare un ritošā daļa.

Renault_K1

Sevišķi smagiem darbiem – K sērija

Patiesībā tie ir ekstremāli smagiem pārbaudījumiem pielāgoti C sērijas automobiļi. „K” ir saīsinājums no līdzšinējā franču modeļu apzīmējuma „Kerax”. Lai varētu darboties šķēršļotā apvidū, automobiļiem ir uzsvērti īsas pārkares, augsts klīrenss, traumu drošas riepas un uzstādīti dažādu mezglu aizsargelementi.